srijeda, 13. ožujka 2019.

Odlični povoljni proizvodi za svačiji džep

Anastasia Beverly Hills, Huda Beauty, MAC, Estee Lauder, Farsali i ostali high end brandovi koje susrećete na svim društvenim mrežama, neće biti tema ovog članka, već oni povoljni proizvodi do stotinjak kuna koje si mogu priuštiti i učenice, studentice i sve one osobe koje nisu u financijskoj situaciji u kojoj mogu birati sve što požele.


U ovom članku izdvojila sam veći broj dekorativnih proizvoda iz različitih kategorija (lice, oči, usne i nokti) te sam navela nekoliko proizvoda koje smatram reprezentativnim za tu kategoriju jer imaju odličan omjer cijene i kvalitete. Brojne sam proizvode među njima već spominjala, stoga ću vam za neke staviti linkove za detaljnije recenzije.

Lice

1. The Ordinary primer - recenzija (oko 40 kn)
2. Revlon Colorstay puder (inačica za masnu kožu) - izvrstan puder jakog prekrivanja i odlične postojanosti. Preporučujem da ga naručite s notino.hr jer tamo košta 75 kn, a u Mulleru oko 110 kn.
3. essence Glow Like a Mermaid highlighter - umjeren sjaj, a dobra postojanost za 30-ak kuna. Više preporuka saznajte u ovom videu
4. essence All About Matt! matirajući puder - također mu je cijena 30-ak kuna, a dobro kontrolira masnu kožu



Oči i obrve

1. Revolution palete sjenila - mislim da imaju izvrsne palete, osobito one u suradnji sa Soph kao što je ova na slici. Možete ih naći za 100 i manje kuna, ovisno o tome jesu li snižene.



2. Avon mark. baza za sjenilo - mislim da sam u više članaka već spominjala ovaj proizvod i moram još jednom. Dakle, ako imate masne kapke i svako sjenilo nestane vam nakon nekoliko sati, onda morate isprobati ovaj proizvod. Ja apsolutno nikamo ne idem bez njega i ne mogu zamisliti šminkanje bez da prethodno njega nanesem. Ne znam koja mu je točna cijena, ali nije sigurno više od 50 kn.

3. Avon mark. Big & Extreme maskara - Avon je u posljednjih godinu dana zaista unaprijedio kvalitetu svojih maskara i ja ih baš obožavam, a zaista nemam trepavice! Moje su trepavice kao kada se trinaestogodišnjaci prave da imaju brkove. :D

4. L.O.V LINEAttitude tekući tuš - recenzija (oko 45 kn) - već četvrto pakiranje trošim!

5. Aura Eyebrow Shadow - često me ljudi pitaju koji proizvod upotrebljavam za obrve jer izgledaju stvarno prirodno, a to duo sjenilo nešto  je najbolje što sam otkrila. Imam ga već dugo pa vam ne mogu točno reći koliko košta, ali vjerujem da nije više od 50-ak kuna.



Usne

Imam zaista dosta preporuka, ali izvojila sam one najpovoljnije: Colourpop ruž u nijansi Arriba! (oko 6 $), Aura Ultimatte tekući ruž u nijansi 906 (video sa svim nijansama) i općenito mislim da Avon ima jako dobre ruževe.



Nokti

Mislim da možete pronaći dosta dobrih i povoljnih lakova, ali izabrala sam za ovaj članak trend IT UP lak jer mislim da ih mnogi još nisu probali, a ja sam se ovim baš oduševila!



Nadam se da su vam ove preporuke bile korisne i svakako mi pišite ako želite još ovakvih članaka!

Jeste li probali nešto od ovoga?


2 komentara :

  1. Stvarno se moze naci dosta kvalitetnih proizvoda po vrlo povoljnim cijenama. Od ovih koje si ti izdvojila slazem se za Essence All about matt puder i ne znam ni sama koliko sam vec pakiranja potrosila. Takoder volim i The Ordinary primer i Trend it up lakove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvojoj preporuci za lakove svi trebaju vjerovati, tako da se nadam da će i ostali pročitati ovaj komentar! :)

      Izbriši

Hvala na komentaru! :)