petak, 8. ožujka 2019.

The Ordinary High-Adherence Primer recenzija

The Ordinary kanadska je marka preparativne kozmetike koja se u zadnje vrijeme sve češće spominje, a odlikuje se visokom kvalitetom i povoljnom cijenom. Njihovi proizvodi nisu testirani na životinjama, ne sadrže parabene, sulfate, mineralna i životinjska ulja, formaldehid i još neke potencijalno štetne sastojke. Nakon što je Wayne Goss nahvalio njihov High-Adherence Silicone Primer za lice, morala sam ga isprobati.



Kako bi vam ova recenzija  bila što korisnija, prvo nekoliko podataka o mojoj koži: masna T-zona s proširenim porama, miteserima i sitnim prištićima te normalni obrazi. Dobro ju hidratiziram, tako da joj vlage ne nedostaje. 

Ovaj primer, odnosno baza za lice, sadrži 30 ml, a cijena mu je oko pet eura što je jako, jako povoljno za takav proizvod! Njegova je uloga zaglađivanje površine kože i nepravilnosti, hidratacija te produljivanje trajanja pudera. Tekstura mi je gušća i osjeti se silikon, ali ne u velikoj mjeri kao neki ostali proizvodi te namjene koje sam isprobala. Sjajne čestice na ruci nisu od njega, ne brinite se. :)



Ne sadrži alkohole i ulja, ali sadrži silikone. U posljednje vrijeme svi su opsjednuti aplikacijama za provjeru sastava proizvoda, ali moje je iskreno mišljenje da trebate vjerovati samo vašoj koži i onome što će reći pravi farmaceuti. Vi ne znate u kojoj mjeri je određeni proizvod zastupljen u sastavu te je li ta količina zaista potencijalno štetna ili uopće nije. Ja se ne bavim farmacijom i zato mi ne pada na pamet davati vam savjete o sastavu jer ne želim glumiti da sam stručna što mnogi rade i tako vas dovode u zabludu. Dakle, ako imate masnu do normalnu kožu, mislim da ovaj proizvod trebate isprobati i da ćete sami vidjeti hoće li vam odgovarati ili ne.


Kako je djelovao na mojoj koži?

Zagladi ju i savršeno pripremi kožu za tekući puder. Puder puno ljepše sjeda na lice nakon njega, lakše se blenda i stapa s kožom. Masni sjaj probija se nešto sporije kad ga upotrebljavam, a rekla bih da produlji mat fazu oko sat vremena te i samu postojanost pudera. Jedino što nisam primijetila jest da sužava pore ili ih čini manje vidljivim. 

Ocjena bi bila 4/5 jer ipak vjerujem da ima proizvoda koji još više matiraju kožu i produljuju trajnost pudera, ali sigurno ne u tom cjenovnom rangu. On zaista dobro odrađuje svoju ulogu i zato sam već pri kraju drugog pakiranja i sigurno ću naručiti i treće. Nije mi stvarao nikakve probleme po pitanju prištića ili nekih iritacija.

Možete ga pronaći na Asosu, Beauty Bayu i sličnim stranim stranicama.


Jeste li probali ovaj proizvod ili neke druge The Ordinary proizvode?


Broj komentara: 10 :

  1. Nisam isprobala. Nisam nista naručivala online ,"izvana" kozmetiku i malo me strah. A ima toliko proizvoda koje bih htjela probati. Ali me strah carine i zato nista.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da te ne treba biti strah, osobito ako je iz EU jer nema carine. :)

      Izbriši
  2. Zelja mi je probati ovaj primer, al imam ih za sad previse, moram prvo barem dva potrositi.
    Da li si probala the balmov primer? Ako jesi, da li ti je bio dobar, izazivao pristice?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja koristim od Ordinarya High Spreadibility fluid primer i odličan mi je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam još ništa od njih probala ali nadam se da će doći na red☺☺☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da hoće jer stvarno se isplati isprobati. :)

      Izbriši
  5. Imam ovaj primer i bas ga volim i cesto koristim. Meni se jako svidaju njihovi proizvodi i sve sto sam do sada isprobala nije me razocaralo. Zapravo koza mi nikada nije bolje izgledala. Samo je potrebno pronaci proizvode za svoj tip/problem koze jer imaju stvarno puno toga u ponudi. Ja vec vise od pola godine redovito koristim 6 njihovih proizvoda i stvarno vidim razliku.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)