ponedjeljak, 11. ožujka 2019.

Najbolji piling za tijelo koji sam probala

Dugo me neki novi proizvod nije oduševio kao Afrodita Cosmetics Pure Coconut kokosov piling za tijelo. Prije svega, ako me dulje pratite, onda znate da obožavam kokos i u hrani i u kozmetici (pisala sam o tome ovdje) i čim sam dobila priliku isprobati ovu liniju, bila sam sretna kao malo dijete. 



Zanimljivo je što sam od svih proizvoda u liniji, najmanje očekivala upravo od pilinga jer me jedan njihov piling još prije baš jako razočarao i pričala sam o tome u ovom videu. Međutim, ovaj piling nema apsolutno nijednu manu! Jesam ga dobila i jest PR proizvod kao što je bio i onaj drugi solni piling koji sam kritizirala u videu, ali ovo je nešto sasvim drugačije. Tekstura, miris, hidratacija - apsolutno bez mane.

Zašto sam toliko oduševljena? 

1. Miris je identičan kolačima koji se kod nas zovu čupavci. Nema miris po umjetnom kokosu, već zaista kao da je netko pred vas stavio te kolače ili otvorio vrećicu kokosa za kolače. Uz sve to, miris se i zadržava dva, tri sata na koži. Ako baš moram naći neku manu, onda je ta što otvara apetit i nije za osobe koje su na dijeti.


2. Čestice su krupne i grublji je piling te zaista može kvalitetno ukloniti odumrle stanice kože. Ne volim nježne pilinge i mogu za primjer uzeti onaj Dove koji mnogi vole, ali meni nije ništa posebno jer čestice nisu dovoljno velike.



3. Koža bude meka satima - budući da je ekološko kokosovo ulje među glavnim sastojcima, ono ostavlja uljni sloj na koži i tako ju hidratizira i bude iznimno glatka. Losion za tijelo uopće nije potreban nakon ovog pilinga! Sadrži i karite maslac.


Mogla bih još dodati da je ovo veganski proizvod bez parafina i silikona te cijena mu je 50 kn za 175 g što je svima dostupno.



Ako volite kokos, sigurna sam da će vas ovaj piling za tijelo oduševiti kao i mene! A ako ne, slobodno ga meni pošaljite jer želim doživotne zalihe! Zaista mislim sve što sam napisala i voljela bih da ga isprobate i uvjerite se koliko je dobar.


Koji je vaš najdraži piling?


Broj komentara: 11 :

  1. Ovaj piling sam prije 2dana kupila inisprobala, i mogu reć da je meni preeedobar, zbilja ne treba losion nakon pilinga jer koža bude baš mekana. Što se tiče mirisa kokos jako volim, podsjeća me na ljeto koje jedva čekam da dođe.

    Antonija ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Antonija, drago mi je da možeš potvrditi isto i da će i tvoj komentar utjecati na ostale čitatelje! :D

      Izbriši
  2. Hej, super recenzija. Piling nisam probala ali nakon ove recenzije budem jer volim miris kokosa a i sam kokos. Slažem se s tobom u vezi onog dove pilinga, i ja ga također ne volim, meni je preslab isto kao i oni L'Orealovi šećerni pilinzi za lice, čim ih stavim na lice šećer se otopi i ostane mi mastan trag jer sadrže ulja, a Dove piling ima jako sitne mrvice i imam filing da uopće nisam ni napravila piling nakon njega, miris je fin ali sve u svemu nisam oduševljena.

    Pozdrav iz Požege od Magdalene

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Magdalena, hvala ti! :) Da, tako je i meni bilo, sve sklizne čim se stavi na kožu, a s ovim nije tako. I nadam se da ćeš biti zadovoljna kao i ja ako isprobaš! :)

      Izbriši
  3. Ti ces mene u bankrot otjerala hahah. Sve što preporucis ja to moram isprobati, vecinu preporuka sama koristim. Ja trenutno imam od Yves Rocher jedan piling za tijelo koji mi se bas svida,i jos jedan koji sam kupila u bio bio trg. Organic Shop od secera i cokolade koji košta nekih 35kn i dosta dobro piling odradi nak mal je grublji, njega koristim jednom tjedno a ovaj od YR isto jednom tjedno, uglavnom kombiniram ih... nakon sto njih potrosim kupujem ovaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ako te išta tješi - novci su da se troše. :D Nisam ih isprobala, premda bih voljela isprobati Yves Rocher jer sve njihovo savršeno miriše.

      Izbriši
  4. Uh.. ne volim kokos. Osim u Raffaellu i cupavcima..🤣 smeta mi njegov miris u proizvodima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ne vole svi kokos u kozmetici, ali zato ja obožavam za sve vas, haha :D

      Izbriši
  5. Bas mi treba piling za tijelo tako da si me nagovorila na ovaj. Volim grublje pilinge i obozavam miris kokosa tako da uopce ne sumnjam da ce mi se svidjeti ovaj proizvod.

    OdgovoriIzbriši
  6. recenzija u pravi trenutak.. piling s vecim cesticama + miriši po kokosu, pa gdje ćeš bolje. a cijena je čist ok.
    nisam baš neki stručnjak za to područje, no iz više izvora sam čula da Afrodita ima visoke standarde izrade, te da su sastojci odlični

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)