petak, 13. srpnja 2018.

Pet proizvoda za sve ljubitelje kokosa

Miris kokosa znači ljeto, slažete se? Obožavam ga i kao hranu, ali i u kozmetici, stoga sam odlučila predstaviti vam pet proizvoda koji imaju miris kokosa ili kokos u sastavu ili oboje.




  • Fa Lovely Wings gel za tuširanje - ako volite mirisati po kokosu nakon tuširanja, onda je ovo pravi proizvod za vas. Cijena mu je oko 17 kn i riječ je o novom proizvodu, stoga svakako preporučujem da ga isprobate.
  • Afrodita Sun Care Jogurt za tijelo - divan proizvod koji sadrži stopostotnu kokosovu vodu te je namijenjen kao njega poslije sunčanja. Upotrebljavala sam ga prošlo ljeto i ovo ću opet i imam baš sve preporuke! Cijena mu je oko 60 kn za 200 ml, ali nećete ga potrošiti jaaako dugo.
  • Avon Care višenamjenska krema s kokosovim uljem - ovo je proizvod koji možete upotrebljavati cijele godine za lice, ruke i tijelo. Ja ju ne upotrebljavam za lice, ali za ostale dijelove tijela - da. Ima 400 ml, a sada je snižena na samo 26 kn što se svakako isplati!
  • Biovitalis Zlatna krema za očuvanje preplanulosti - ova krema ima miris kokosa i tako me i osvojila! Ima sitne zlatne čestice te sam ju također imala i prošlo i ovo ljeto. Sadrži neven i aloe veru za umirivanje kože, a možete ju naručiti ovdje. Spominjala sam ju i u članku kako zablistati na ljetnim zabavama te svakako pročitajte ako ste propustili.
  • Olival kokos ricinus ulje za kosu - ovaj proizvod nema miris kokosa, ali sadrži ulje kokosa i ricinusa za jačanje vlasišta. Ako imate problema s ispadanjem kose, onda svakako trebate isprobati ovaj proizvod. Količinu od 60 ml platit ćete malo manje od 30 kn.




Koje su vaše kokos-preporuke? :)


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)