nedjelja, 1. srpnja 2018.

Online shopping: stranice s kojih naručujem #1

Postala sam ovisnica o online shoppingu i sve više i više odjeće, obuće, kozmetike i ostalih sitnica naručujem s neta. Često dobivam upite gdje sam što kupila i koje su mi najbolje stranice, stoga sam  odlučila napisati vam stranice s kojih najčešće naručujem odjeću i obuću, ali uključit ću i pozitivna i negativna iskustva. Odabrala sam baš odjeću i obuću jer su trenutno velika sezonska sniženja na tim stranicama, stoga se svakako isplati pogledati. U nastavku serijala očekuju vas i stranice s kojih naručujem kozmetiku i ostale stvari. Napominjem da ovo nije sponzorirani članak, već doista stranice s kojih sama naručujem ono što mi se svidi. :)





ODJEĆA I OBUĆA

Asos - europska stranica s velikom ponudom različitih marki, a poštarina je besplatna iznad otprilike 200 do 250 kn. Sve stigne u roku tjedan dana, a imala sam samo jedno negativno iskustvo - umjesto  šilterice stigle su mi cipele. Vratila sam paket i oni su mi vratili novac, ali cijela je ta procedura trajala oko tri, četiri tjedna, a njihova je bila krivnja te osim povrata novca nije bilo nikakvog "iskupljenja". Sva su ostala iskustva pozitivna.



SHEIN - ovo je stranica s koje najčešće naručujem haljine, ali samo kad imaju besplatnu poštarinu što bude nekoliko puta godišnje. Poštarina je besplatna iznad $49, ali nije europska stranica, stoga biste mogli platiti carinu.



ZAFUL - gotovo jednaka stranica kao i prethodna, ali češće imaju dobra sniženja i akcije. Nedavno su imali besplatnu poštarinu, a ja sam imala i kupon od $20 te sam za samo nekoliko dolara naručila kupaći i majicu. Imala sam samo pozitivna iskustva - do prošlog tjedna. Plaćala sam American Express karticom (nemaju mogućnost plaćanja na rate) za dvije narudžbe u istom danu (nisam normalna, znam) i dva puta mi je skinut isti iznos s kartice, tj. razlika je bila nekoliko centi. Pisala sam prigovore i Americanu i Zafulu, a svaka strana krivi ovu drugu, tako da trenutno oni rješavaju spor među sobom i u roku 45 dana trebala bih dobiti svoje novce nazad, bar se nadam... Poučena tim iskustvom, odsad opet nastavljam plaćati isključivo PayPalom.




SportsDirect - ovu mi je stranicu otkrila cimerica i ona mi je jednom naručivala cipele kojima sam bila oduševljena, a jednom sam ja sama naručivala odjeću. Nemojte se zbuniti nazivom - ne prodaje se samo sportska odjeća, tako da možete pronaći i štikle i haljine i pidžame i svašta nešto. Jedino ne preporučujem marku Miso jer pidžama koju sam naručila, nakon prvog pranja izgledala je kao da je stara pet godina, a ne da je prvi put oprana. Imate često odlične akcije, ja sam dečku naručila Speedo kupaće hlačice za 10-ak eura, a bile su više od 40.



O savjetima za uštedu pisala sam ovdje.

Neke moje narudžbe: 




Koje su vaše najdraže stranice za kupnju odjeće i obuće?


2 komentara :

  1. Naručujem obuću preko Shoostera.Sin mi je učlanjen u njihov klub koji uvijek ima popuste i odlični su

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)