subota, 11. kolovoza 2018.

Proizvodi za obrve koji su me razočarali

U posljednjih deset godina možda sam dva puta otišla negdje bez popunjenih obrva. Pretpostavljam da je jedan od tih puta bio odlazak u bolnicu s upalom pluća, a drugi put povratak iz bolnice. Imam vrlo rijetke i tanke obrve i izgledam potpuno drugačije bez sređenih obrva, stoga su mi kvalitetni proizvodi izrazito važni. Isprobala sam ih doista mnogo, a sada vam predstavljam one koji su me nažalost razočarali.



Maybelline BROWprecise Fiber Filler maskara za obrve u nijansi Soft Brown - premda mi se ovaj proizvod nije zamjerio i ne mogu reći da radi nešto loše, ali zapravo ne čini nešto bitno. Ono što nema smisla jest naziv BROWprecise jer sve je samo ne precizno. Aplikator je jednostran i vrlo nepraktičan. Možete ga upotrebljavati kao gel za učvršćivanje, ali u boji je i onda svejedno morate staviti nešto ispod što će se vjerojatno razlikovati u tonu od ovog proizvoda. U svakom slučaju, nije nešto što ću baciti, ali nije ni nešto što bih opet kupila i nosila sa sobom kad nekamo idem.



Drugi je proizvod Depend Cosmetics Eyebrow Pomade u nijansi Ebony. Riječ je o pomadi koja je dostupna u dm-u i cijena joj je oko 40 kn te postoje dvije nijanse. Ovo je tamnija i hladnija nijansa, a moram priznati da mi je malo pretamna, premda ni ona druga mi nije dobra jer je toplog podtona. U početku mi je ovaj proizvod bio dobar, pigmentiran je doista, ali nakon dva mjeseca toliko je suh da ga nije moguće normalno izblendati i izgleda vrlo loše i umjetno na obrvama. Definitivno sam se razočarala. Ni ambalaža nije znatno kvalitetnija - plastična je i slova već nestaju.





Koji su vama najbolji proizvodi za obrve?


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)