nedjelja, 12. kolovoza 2018.

L'Oreal Infallible 24H-Matte tekući puder - DA ili NE

L'Oreal Infallible 24H-Matte tekući puder kupila sam još prije više od od osam mjeseci, ali uzela sam pretamnu nijansu 24 Golden Beige. Kupila sam ju za klijentice tamnije puti, a na sebi sam ga upotrebljavala isključivo u kombinaciji sa svjetlijim puderom sve do ovog ljeta. Sad mi je idealan jer sam preplanula, a ako vas zanimaju njegove kvalitete i mane, nastavite čitati.



Ukratko o mojoj koži: masna, sitni prištići na T-zoni, nikad nisam imala problema s aknama, nemam bore ni tamne podočnjake. Nemam osjetljivu kožu i nikad nisam imala negativne reakcije na licu na bilo koji puder.

Ono što tražim od pudera jest dobro prekrivanje, dobra postojanost i matiranje, premda uvijek stavljam još puder u kamenu ili u prahu. Dodatni je plus ako se ne preslikava na odjeću i može izdržati na licu više od deset sati. Ovaj puder sve je to obećavao, stoga sam ga i željela isprobati.


Cijena mu je oko 90 kn, ali važno je uzeti u obzir da je količina 35 ml, a ne uobičajenih 30 ml, stoga je to doista dobra cijena, rekla bih prosječna za naše drogerije. 

Golden Beige

Prednosti:
  • ima srednju do jaku prekrivnu moć
  • postojan je desetak sati bez popravka
  • nije mi izazvao prištiće
  • ne preslikava se
  • ima mat završetak
  • povoljan je
  • nije težak na licu (premda nisam baš mjerodavna)
Mane:
  • drži moju kožu matiranom do 4 sata, a onda mi se T-zona zasjaji
  • jako se brzo suši, stoga ga trebate ravnomjerno nanijeti da bi dobro izgledao na licu
  • relativno jeftina ambalaža koja se lako prlja zbog mat crne boje, ali to mu neću uzeti kao minus, premda moram napomenuti
Ovom bih puderu dala ocjenu 4,3. Nije me baš totalno oduševio za peticu, ali svakako je vrlo, vrlo dobar i ima znatno više kvaliteta nego mana. Da mi dulje drži kožu matiranom, dobio bi još višu ocjenu. Preporučujem ga isključivo osobama masne kože. 

I što se tiče naslova, moj je odgovor DA!

Vaša mišljenja?





2 komentara :

  1. Ovaj puder koristim od kada se pojavio kod nas i ne znam ni sama koliko sam vec tubica potrosila. Imam masnu kozu i meni je stvarno odlican, najbolji koji sam do sada isprobala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Revlon Colorstay bolji malo, ali ipak sam zadovoljna i ovim. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru! :)