utorak, 5. ožujka 2019.

Prekrivanje podočnjaka - pet korektora na testu

Podočnjaci mnogo govore o stanju vašeg organizma i po tom pitanju ne mogu vam baš pomoći, ali zato sam testirala čak pet korektora i pokazat ću vam kako oni prekrivaju moje podočnjake, a tako možda pronađete i nešto za sebe.



U ovom članku predstavit ću vam:
  • Catrice Liquid Camouflage 015 - oko 30 kn; dobra prekrivna moć i postojanost
  • trend IT UP Sheer Nude korektor 010 - oko 20 kn; jako se brzo suši i nešto je rjeđi u odnosu na ostale korektore ovdje
  • Aura Correct ME! korektor 302 - oko 35 kn; također se brzo suši i morate naučiti na njega, ali daje dobre rezultate kad savladate način uporabe
  • Revolution Conceal & Define korektor C7 - oko 50 kn; dobra prekrivna moć
  • Avene Couvrance korektor u sticku Corail - oko 120 kn; vrlo gust korektor izvrsne prekrivne moći, ali mislim da je isključivo za osobe žutog podtona kože kao što sam ja
Što se tiče mojih podočnjaka, oni nisu jako izraženi i nemam vrećice ispod očiju, ali jesu ljubičasto-zeleni.  

Prvi korak koji uvijek radim prije nanošenja korektora jest nanošenje okoloočne kreme. Smatram to neizostavnim korakom jer koža je oko očiju jako tanka i lako se isuši, a to dovodi i do prijevremenog nastanka bora (jeste li primijetili da osobe sa suhom kožom prije dobiju bore?). Drugi je razlog što korektor bolje izgleda na nahranjenoj koži, dulje će trajati i manja je vjerojatnost uvlačenja u borice. Otkako sam uvela taj korak, nemam apsolutno nikakvih problema ni s jednim korektorom. Upotrebljavam Afrodita Hydra Patch H20 okoloočnu kremu protiv prvih bora i tamnih podočnjaka koja je lagana i brzo se upija te je izvrsna baza svakom korektoru.



Na slici ispod možete vidjeti sve korektore na djelu. Na jednoj strani lica imam korektor, a na drugoj nemam.



Nanosila sam samo jedan sloj korektora i lagano ga utapkala prstima. Utapkavanje prstima pokazalo mi se boljim od uporabe kista.

Na slici ispod možete vidjeti sve nijanse korektora: Avene, MUR, Aura, TUP, Catrice


Kada biste me pitali koji je najbolji, rekla bih vam da su svi ovi korektori dobri i da nećete s njima pogriješiti te sam ih zato i odabrala za ovaj članak, ali ipak postoje neke male razlike. Avene ima daleko najbolje prekrivanje, s tim da se malo teže blenda. Mislim da bi trend IT UP više odgovarao masnoj koži nego suhoj, a da je s Catrice i MUR korektorima najlakše raditi. 

Koji ćete odabrati, ovisi o vama, ali nadam se da vam je ovaj članak bio koristan!


Koji korektor vi upotrebljavate?


Broj komentara: 12 :

  1. U zadnje vrijeme Maybelline Affinitone korektor u nijansi Sand mi se čak pokazao boljim od istog Age renew-a kojega sam koristila cijelu zimu..dali je to faza mojih podočnjaka ili trajna ljubav moram još istestirati..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam Age Renew, ali nekako mi se baš brzo potrošio. :(

      Izbriši
  2. Kolika je cijena Avenonom i koliko ima ml? Ja imam rozi podton pa ne znam jel bi mi bio najbolji izbor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisala sam da je cijena oko 120 kn, a ima 3 g. Ali računaj da traje vječno jer treba samo jedan potez :)

      Izbriši
  3. Trenutno koristim trend IT UP u nijansi koju imaš i ti. Meni je odličan, doduše, ja sam masnokožac, tako da samo potvrđujem što si napisala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Trenutno koristim Maybelline Fit me i Catrice tekucu kamuflazu ali moram priznati da mi je Fit me korektor ipak mrvicu drazi i bolji za okoloocno podrucje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imala sam Catrice camouflage i nije mi odgovarao jer mi je presuh.Sad koristim Maybelline fit me i super mi je

    OdgovoriIzbriši
  6. Koristim Catrice i Essence i zadovoljna sam s njima

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je bio odlican nyx hd concealer. Sad uzela neki maybelline katastrofa mi je suv, kao za nelu ultra masnu kozu. Tako da bacam se na probu nekog novog.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)