srijeda, 30. listopada 2013.

Što je u mojoj torbi

Pravi naslov zapravo bi trebao biti - što je u mojoj torbi kad putujem. Naime, kad idem u grad, na kavu, u shopping, ne nosim veliku torbu i nosim samo mobitel, ključeve i novčanik, eventualno još nešto. Ako idem negdje i znam da ću ostati cijeli dan ili više, onda nosim sve što bi mi možda moglo zatrebati. Ukratko, danas ćete vidjeti što se najčešće nalazi u mojoj torbi kad negdje idem. :)



Bilo mi je teško odabrati jednu torbu jer uglavnom ih mijenjam prema dnevnim potrebama, ali sam se odlučila za jednu tek nedavno kupljenu jer mislim da ću ju sad nositi često dok mi ne dosadi.




Torbu sam kupila u h&m-u i jako mi se sviđa jer je velika, a ime i ručke i remen za rame. Dugo sam tražila jednu koja će zadovoljiti sve moje kriterije i sad mislim da sam pronašla takvu. Jako je velika, možda na slici ne izgleda kao u stvarnosti, ali u nju vam stane baš sve i još ostane dovoljno mjesta. Kad je organizacija u pitanju, vrlo sam pedantna i ne volim imati nered u torbi.


Ovako izgleda pogled unutra. :)


U njoj možete pronaći: bočicu vode, mobitel, bombone, ključeve, maramice, tablete, kutijicu s tamponima, češalj, mali dezodorans, kremu za ruke, rokovnik s kemijskom, novčanik i kozmetičku torbicu.

To bilo ukratko o mojoj torbi. Što se nalazi u vašoj? :)

Mirna <3

Broj komentara: 45 :

  1. Imamo isti cesljic :) Skoro sve isto nosimo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. pinky girl ;) imaš lijepe torbe (koliko sam mogla vidjeti od uslikanog :) isto imam jednu jako dragu torbu koju sam kupila u hm-u i najdraža mi je! izdržljiva i dovoljno velika, a tvoja nije loša, zapravo je jaaaaaako loša jer me tjera da posegnem za novčanikom i kupim ju XD sviđa mi se što si jednako tako pedantna i nosiš potrebne stvari u njoj...imam frendicu koja nosi tri vrste parfema(nezz zašto) pet tisuća penkala, a nađu se i stvari u njoj iz kupaonice... i onda se žali kako joj je teška! hahaha...odličan post volim zaviriti u tuđe torbice :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, hvala ti :) joj, ja ne bih mogla nositi ništa suvišno, onda odmah ne znam gdje mi je što u torbi i samo se živciram xD

      Izbriši
  3. Kao prvo meni su super sve torbe sa prve fotke iako ih ne vidim kako treba sve ali nema veze i ova velika mi je odlična.Nosim isto što i ti ugl i također samo kada se negdje duže zadržavam jer nemam strpljenja ponekad vucarati hrpu stvari sa sobom za svaki slučaj jer se taj slučaj gotovo nikad ne dogodi a meni ruke otpadaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma prva je slika tu da ubije monotoniju :) pa da, nema mi smisla uvijek nositi hrpu stvari ako idem negdje na sat-dva.

      Izbriši
  4. Torba je predivna, sretnica si. Uglavnom, sve je to isto i u mojoj torbi, neke osnovne sitnice. No, torba je doista prelijepa. Love it!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđaju i ostale torbice :) I sama nastojim tegliti što manje stvari tako da najčešće posežem za jednom mini Esprit torbicom u koju mi stanu novčanik, labelo i tablet :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidi je što se hvali torbom :-P

    i ja mijenjam torbe prema raspoloženju i na dnevnoj bazi. A da uradiš pomak pa nam pokažeš i ostale torbe ?!?!
    U torbi imam osnovne stvari , ne stignem ''skupljati smeće'' i zaboravljati stvari po torbama jer ih stalno mijenjam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ne hvalim :D pa mogla bih, razmislit ću o prijedlogu :)

      Izbriši
  7. Torba mi je divna. I sigurno cu skicnuti u "mom" hm-u ako je imaju u ponudi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne nosim vodu ni rokovnik, ali zato vučem sve ostalo i još brdo kozmetike :)
    Baš je lepa torba!

    OdgovoriIzbriši
  9. Torba je divnaa, a sadržaj uglavnom tu je to negdje, ni ja ne volim gomilati stvari, pa se u torbi nalaze sitnice kao i u tvojoj :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj torba je kraaasna .. :D A i ove ostale mi se cine .. :cerek:

    OdgovoriIzbriši
  11. Torba je diiivna.. A i ove ostale se cine :cerek:

    OdgovoriIzbriši
  12. Fina i prakticna torba.
    Slicno je i u mojoj. Inace stalno ih mijenjam prema garderobi, i generalno ne volim pretrpavati, kao neke zene za koje se pitam kako ne odvale ramena i kicmu nosenjem gomile zapravo nepotrebnih stvari. :-)
    Kod mene slicno kao i kod tebe-mobilni, maramice, zvake/bomboncici, cesalj, ogledalce, krema za ruke,Labello ili ruz/sjajilo koje taj dan imam na sebi za popravljanje. Ostalu sminku ne nosim.
    Po potrebi mali kisobran na sklapanje, notes i kojesta, ali to je izmijenjivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, ili prema garderobi ili prema potrebi :) ja isto ne nosim puno šminke :) najčešće samo ruž koji imam taj dan i set za obrve

      Izbriši
  13. Torba mi se mnogo sviđa, tako nešto i tražim za zimu da ne trpam stvari po džepovima od kaputa :) Šteta što nemam h&m nigdje u blizini :/

    OdgovoriIzbriši
  14. nešto slično se može naći i kod mene... i da, ja sam jedna od onih koja obožava viriti u tuđe torbe ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Vedre boje u torbi ;)

    Volim skicnut u tudje torbe, a ova tvoja mi je bas lijepa ...koliko torbica posjedujes?
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bar nešto mora biti vedro :D hmm, nisam nikad brojala, haha, desetak :)

      Izbriši
  16. Torbaaaa <33! Bome si uredna, kod mene stalno vlada kaos! I svaka čast, ja torbetine vucaram svugdje sa sobom, osjećam se nekako prazno bez njih, a ponekad bih voljela a mogu otići u grad samo s novčanikom i mobitelom :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ja uvijek imam torbu, ali većinom neku manju :) nemam potrebu nositi puno nepotrebnih stvari. :)

      Izbriši
  17. Jako lijepa torba, sviđa mi se! :D Kozmetiku baš i ne nosim sa sobom, osim ako idem vani ili na nei dnevni put pa mi treba za popravke. Inače sadržaj izgleda baš kao i tvoj :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako lijep sadržaj. Nosim skoro sve isto kao ti osim vode. Nju nikad ne nosim, to mi se neda.

    Lijep novčanik!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ju moram nositi jer me boli glava u vožnji :/ i hvala :)

      Izbriši
  19. I kod mene je slicno, ne volim da gomilam ali cim nosim vecu torbu vise stvari i trpam bez obzira sto mi sve od toga ne treba :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Bas ti je kolicina svedena na minimum! :) Kod mene bi ta torba do vrha bila puna :))) Svidja mi se torba!

    OdgovoriIzbriši
  21. A što nećeš da vidimo sve torbe? :D Jako volim torbe ali na odvikavanju sam od kupovine jer ako još jednu donesem kući mama će me spucati po glavi sa istom :D A što se tiče velikih torbi, kada god ponesem uvijek neko ima nešto da stavi u nju pa uvijek pored mojih stvari nađe se još nekoliko sa strane :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Hmm, za razliku od tebe koja si baš onako fino "organizirala" sadržaj torbice, ja ponesem sve i svašta, tonu nepotrebnih stvari, toliko da nemam mjesta ni za malu bočicu vode :/
    P.S. Torba je fenomenalna :D

    OdgovoriIzbriši
  23. I ja planiram da kupim ovu torbu, odlična je

    OdgovoriIzbriši
  24. Torba je prelepa :) Inace nam je slican sadrzaj, sa tim da se meni nakupi po 5 stvarcica za usne. Ruzevi, sjajevi, labela :D Planer je divan, imam slican <3

    OdgovoriIzbriši
  25. Kad vidim što ti nosiš u torbi, a što ja nosim, bude mi neugodno! :) Moja torba je puna svega i svačega. :) U slučaju da zaglavim u liftu ili nešto (ok, pretjerujem :D) sigurno bih preživjela barem nekoliko dana. I imala super makeup. I frizuru :D
    I da, torbica ti je divna! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)