ponedjeljak, 7. siječnja 2019.

Mat crveni ruž s kojim se možete ljubiti

Moja predzadnja Colourpop narudžba bila je krajem 2016., a onda sam ju ponovila prije mjesec dana i moram priznati da mi nije žao. Naručila sam četiri Iluvsaharii x Colourpop proizvoda za usne, a jedan je od njih Ultra Matte Lip tekući ruž i nijansi Arriba!. Zašto me osvojio na prvu i zašto ga trebate isprobati, saznajte u  nastavku. 


Redovna je cijena ovoga ruža samo 6,50 dolara, a trenutačno je čak snižen na 4,55 $! Naravno, Colourpop američka je stranica, stoga morate voditi računa o poštarini i carini, ali znaju imati besplatnu poštarinu nekoliko puta godišnje koju se isplati iskoristiti (ako narudžba ne prelazi 160 kn, ne plaćate ni carinu ni PDV). Moja je narudžba stigla vrlo brzo, rekla bih oko deset dana da sam čekala.

Moje prijašnje iskustvo s Ultra Matte ruževima bilo je da su vrlo, vrlo pigmentirani i postojani, ali da se znaju runiti kada nanosite novi sloj i vrlo su suhi na usnama. Dvije godine kasnije primjećujem pomak - ruž se više ne runi ako se popravlja, a preživjet će i ručak, morat ćete ga popraviti tek malo na sredini usana. Ne razmazuje se na sve strane i možete dati dragom koju pusu bez da izgleda kao da ga je netko polio kantom boje. Savjetujem vam da svakako stavite balzam za usne prije njega jer ipak je relativno suh, ali nisam primijetila da mi ističe svaku crticu na usnama kao što neki ruževi znaju napraviti. 



Pakiranje je jednostavno i ima zlatne detalje u odnosu na druge ruževe koji nisu iz ove suradnje s Iluvsaharii. Na sljedećoj slici možete vidjeti kako izgleda samo jedan sloj ovoga ruža.


Uključila sam i slike s ružem nakon tri sata kasnije (prednja je kamera, ne zamjerite) kako biste vidjeli da je doista postojan, ali i da vidite stvarnu situaciju. Slike s tek nanesenim ružem nisu baš realne jer tako izgleda samo prvih pola sata dok nešto ne popijete.



Uživajte u ljubljenju! :)


4 komentara :

Hvala na komentaru! :)