subota, 26. siječnja 2019.

Avene Cicalfate balzam - Spas za oštećene i ispucale usne?

Nisam osoba koja svakodnevno, a osobito ne više puta dnevno, upotrebljava balzam za usne. Stavim ga kad se sjetim, ali zato ruž moram imati gotovo svaki dan. Ove zime usne su mi u nekoliko navrata bile baš jako oštećene i znale su me peckati, a to mi se doista rijetko događa i ne mogu reći da sam osoba koja ima inače problema s tim. Baš u to vrijeme dobila sam novi Avene Cicalfate obnavljajući balzam za usne.


Moram napomenuti da ga upotrebljavam oko tri tjedna i da ovu recenziju pišem na temelju tog vremenskog perioda. Ako sam dobro upućena, ovo je relativno nov proizvod u ponudi i ako ga još niste isprobali ili čuli za njega, vjerojatno je to razlog.

Prvo neke osnovne informacije o proizvodu:

Cicalfate obnavljajući balzam za usne obnavlja usne, ali i lokalizirana područja kože, lica i tijela kod iritacija uzrokovanih vremenskim uvjetima, kemijskim agresijama ili nakon tretmana lijekovima. Za dojenčad, djecu i odrasle.

OBNAVLJA
Sukralfat, jedinstveni djelatni sastojak, olakšava obnovu površinskih oštećenja usana i kože. 

PROČIŠĆUJE 
Cinkov sulfat smanjuje rizik od razvitka bakterijske infekcije. 

HRANI I HIDRIRA 
Hranjiva masna faza (biljna ulja i voskovi) intenzivno hrani oštećena područja. 

ŠTITI 
Formula vode u ulju stvara vodootporan zaštitni film trajnosti do šest sati.

UMIRUJE 
Avène termalna izvorska voda umiruje, djeluje antiiritirajuće i ostavlja trenutni osjećaj ugode na koži.


Tubica od 10 ml dolazi u kartonskoj kutijici, a cijena je oko 66 kn što je sasvim u redu. Proizvod je mliječno bijele boje, ali brzo izgubi boju na usnama, tako da onda bude samo proziran.

Djeluje li?
Dat ću vam nekoliko primjera. Prošli tjedan rekla sam dečku da mora namazati usne nekim balzamom jer su mu baš oštećene, ali kako to inače ide, nije to napravio i onda sam ja doslovno uzela ovaj balzam i namazala mu usne (nemojte mu reći da ste ovo pročitali :D). U međuvremenu sam otišla na kolokvij i nismo se vidjeli nekoliko sati. Kad sam se vratila, odmah sam primijetila da su mu usne sasvim glatke i bez onih oštećenja od prije nekoliko sati. Ako nije u tajnosti radio neki homemade piling za usne, onda nema što drugo biti - ovo mu je pomoglo. Navečer sam ga opet natjerala da stavi balzam, nije htio, opet sam mu ja stavljala i ujutro je sve i dalje bilo divno i krasno. Nakon toga više nije htio ni čuti za balzam i sad su mu opet usne oštećene. 
Zaključak je priče da su mu usne bile odlične kad ih je namazao ovim (tj. kad sam mu ja namazala), ali da je trebao nastaviti jer dva puta nije dovoljno.

Što se tiče mog iskustva, primijetila sam isto - preko noći mi riješi sva oštećenja, ali moram svaki dan bar jednom namazati usne jer čim preskočim, vidim da to nije to. Navukla sam se, priznajem.


Sastav:


Za kraj ću samo reći - hvala na ovom proizvodu jer doista djeluje! Ako ga isprobate, svakako mi javite povratne dojmove.

Koji je vaš najdraži balzam za usne?


4 komentara :

  1. Ako ga mogu i djeca, kupujem. Imali su viroze, dehidrirali. Usne su im popucale. Mislim da ce im ovo pomoci bolje nego bilo koje labelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Osobno mi se jako sviđaju Apivita balzami za usne, mislim da im je cijena oko 70 kn, ali stvarno dugo traju. Bio mi je dobar i Violeta We Care balzam koji mi je davno stigao u Tester boxu, a već neko vrijeme koristim skroz jeftini balzam iz Müllera Terra Naturi da shea maslacem i jojobom, super mi je čak i sada za vrijeme hladnijih dana.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)