nedjelja, 6. siječnja 2019.

Ženski rokovnik 2019. - unutrašnjost

Početak nove godine označava potragu za novim rokovnikom, a moj je cilj olakšati vam potragu koliko je to moguće. Budući da već godinama kupujem Ženski rokovnik, upravo sam njega izabrala za ovaj članak i nadam se da će vam koristiti.


Dizajn mog rokovnika jest Wonder Woman - Gold, ali na njihovoj stranici možete pogledati i ostale. Cijena mu je 90 kn, a uz njega dolazi i malena knjižica "za razmišljanje" o kojoj ćete moći nešto više pročitati u nastavku te ima i ogledalce.


Rokovnik ima dva obilježivača stranica te stražnji džep te to smatram velikim plusevima koji nedostaju većini drugih rokovnika s kojima sam se susrela. 


Prethodni su rokovnici sadržavali veći broj citata, ali ove godine sveli su to na tek nekoliko, a umjesto toga uveli su neka motivacijska pitanja za razmišljanje. Moram komentirati da, premda nema nekih većih jezičnih pogrešaka, bilo bi dobro da su se lektorirali bar citati kao što je ovaj iznad (položaj zanaglasnica). 


Rokovnik sadrži vision board i odjeljak zvan moje afirmacije te uz sva pitanja koja se pojavljuju, imam osjećaj da ga je sastavljao netko tko prati Anu Bučević. Premda cijenim njezin trud i rad, mislim da rokovniku te stvari nisu potrebne, ali to procijenite sami. Meni se ipak više sviđao s citatima i bez pitanja za razmišljanje.



Na svake dvije stranice nalazi se plan za jedan tjedan po satima, a u gornjem desnom kutu nalaze se pitanja za promišljanje.



Pohvaljujem dio o samopregledu dojki, a i PMS kalendar može dobro doći ako nemate aplikaciju na mobitelu.


U rokovnik možete napisati različite podatke o kućnim ljubimcima, kontakte, liječničke preglede i slično, ali izbacila bih ovaj dio sa šiframa i savjetovala bih vam da ga ne ispunjavate jer nikad ne znate u čije ruke može doći vaš rokovnik i kakva šteta može nastati. Ako ćete već pisati neku šifru, onda ju napišite u bilješkama i to tako da nije jasno od čega je to šifra, ali nikako nemojte imati sve na jednom mjestu i to tako detaljno da se može zloupotrijebiti.


Ako ste dobri s financijama, onda bi vam se mogao svidjeti i ovaj dio u kojem možete planirati mjesečne financije.


Dio rokovnika namijenjen je bilješkama te mislim da je to vrlo korisno i voljela bih da je toga još više.


U stražnjem džepu rokovnika nalazi se ova knjižica u kojoj se nalaze motivacijska pitanja na jednom mjestu (ona ista što se nalaze u desnom kutu svakog tjedna). 


Za zaključak mogu reći da mi se sviđaju dizajn, tvrdi uvez, umjerenost u dizajniranju unutrašnjosti, ogledalce, stražnji džep, obilježivači stranica, držač kemijske, dio za bilješke i tjedno planiranje, veličina i gramaža rokovnika - nije pretežak za torbicu. Nedostatci su višak nekih dijelova kao što je dio sa šiframa te mi se više sviđao bez tih pitanja za promišljanje, afirmacija i sličnih detalja, ali to je vrlo individualno.

Koji vi rokovnik imate? Što mislite o ovom?


2 komentara :

  1. Imam isto njihov, samo Marble uzorak! :) Slazem se sa svime, iste stvari se i meni svidjaju i ne svidjaju :D Definitvno mi je bolje sa citatima, nego razmisljanjima, pogotovo jer se na kraju nalazi ta knjizica i nema mi smisla onda na dva mjesta stavljati to. Prijasnji su mi imali nekako vise zanimljivih sadrzaja. Ali unatoc svemu, i dalje No. 1! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se, nema potrebe pisati ista pitanja na dva mjesta. :) Meni je za moje potrebe zasad dovoljan baš takav kakav je, a vidjet ćemo s vremenom! :)

      Izbriši

Hvala na komentaru! :)