petak, 16. veljače 2018.

L.O.V Cosmetics LINEattitude Dip Eyeliner

Nedavno ste mogli pročitati moj članak u kojem sam napisala da sam u potrazi za kvalitetnim novim tušem za oči koji ima kistić jer ne volim baš one u olovci i izgleda da sam ga pronašla! 
Riječ je o L.O.V Cosmetics LINEattitude Dip Eyelineru koji sam kupila u dm-u i to prvenstveno jer su imali tester što mi je neopisivo pomoglo u odabiru. 



Tuš dolazi u bočici i ima vrlo tanak kistić s dlačicama i zato je iznimno fleksibilan i možete njime napraviti sve što poželite. Platila sam ga oko 47 kn za 4 ml što je sasvim dobra cijena. 


Iznimno je crn, pigmentiran i doista je postojan i neće se početi trusiti. Potrebno mu je 15-ak sekundi da se osuši, samo na to trebate pripaziti kako vam se ne bi preslikao, ali nakon što se osuši, više se nećete morati brinuti. Nije mat, rekla bih da je uobičajeno sjajan, tako da vas ne bi zbunilo long lasting shine u nazivu.


Nakon što ga jednom umočite u bočicu, imat ćete dovoljnu količinu proizvoda za jedno oko, a ako stavljate manju količinu tuša, možda čak za oba.
Na fotografiji ispod možete vidjeti da su prve tri crte izvučene odmah, a valovita nakon njih, no sve je bilo odjednom, bez da sam dva puta umakala tuš u bočicu. 


Dokaz da je doista postojan potvrđuje i da ga nisam uspjela obrisati Garnier dvofaznom micelarnom iz prvog pokušaja.



Dala bih mu ocjenu -5 jer bi bilo bolje kad bi dlačice bile malo gušće pa bi se tuš nešto brže mogao nanijeti, ali to je sitnica i najmanja mana.

Ovo je trenutno najbolji tuš koji imam i koji sam isprobala otkako nema više Eveline Celebrities tuša u Kozmu i doista vam mogu preporučiti da ga isprobate! 


2 komentara :

Hvala na komentaru! :)