srijeda, 27. travnja 2022.

Moji omiljeni dezodoransi i antiperspiranti

Sigurna sam da su dezodoransi i antiperspirant neizostavni proizvodi u toaletnim torbicama i muškaraca i žena. Neki od nas pojačano se znoje i trebaju im proizvodi jačeg djelovanja, a neki se mogu zadovoljiti gotovo svime. Rekla bih da sam ja negdje u sredini - nemam zdravstvenih problema sa znojnim žlijezdama, ali ne mogu zamisliti dan bez kvalitetnog dezodoransa ili antiperspiranta, a u nastavku vam donosim svoje preporuke. 

Moji omiljeni dezodoransi i antiperspiranti


Borotalco Original roll-on antiperspirant


Vjerujem da je ovo jedan od onih kultnih proizvoda koji je probala gotovo svaka žena, a ja ga u svojoj postavi imam skoro deset godina, samo što ponekad napravim pauze jer imam dojam da mi se koža navikne. Međutim, čim mu se vratim nakon nekoliko mjeseci pauze, odmah djeluje kao i prvog dana. Ima neutralan, blago puderasti miris za koji bih rekla da može biti i za muškarce i za žene. S ovim sam antiperspirantom sigurna cijeli dan.


Borotalco Original roll-on dezodorans antiperspirant


VICHY Stress Resist 72 h roll-on


Ovaj sam proizvod naručila kad sam vidjela koliko pozitivnih recenzija ima na Notinu. Vichy kaže da ovaj roll-on djeluje čak 72 h s čim se iskreno ne mogu složiti, ali zato traje cijeli dan što je meni dovoljno jer ionako se tuširam svaki dan. Također ima neutralan miris, brzo se upija u kožu, a uz to je hipoalergen.


Vichy Deodorant 72h roll- on protiv pretjeranog znojenja


VICHY Deodorant Mineral


Ako imate osjetljivu kožu, ovaj je dezodorans savršen izbor za vas. Ne izaziva nikakve iritacije ni ako ga nanesete neposredno nakon brijanja, a razlog je što nema alkohola u sebi. Također nema ni aluminijevih soli što je nekima izrazito važno. Zahvaljujući jedinstvenoj tehnologiji komprimiranog MgO, ovaj dezodorans od 100 ml trajat će vam kao da ima 200 ml, a to je praktično ako često putujete. Ovo je stvarno nježan dezodorans, a uz to i djelotovoran. 


Vichy Deodorant Mineral



Ako nemate problema s pojačanim znojenjem, preporučila bih vam i da probate neki prirodni dezodorans kao što je Melvita, no nažalost oni meni ne "drže" dovoljno dugo, stoga ih ne upotrebljavam svakodnevno.



Koji je dezodorans vama najbolji?




Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)