četvrtak, 10. veljače 2022.

Valentinovo - poklon ideje za žene

Premda je poklanjanje ruža učestao poklon za žene za Valentinovo, činjenica je da većina žena voli kvalitetnu kozmetiku i dobar parfem. I sama sam među njima i zato i sama sebi uvijek poklanjam nešto za Valentinovo. :) Zašto bismo se samo oslanjale na svoje druge polovice, zar ne? 


Na Notinu sam jučer pronašla toliko dobrih poklona, a imaju trenutačno odlične akcije. Tako uz kupovinu iznad određenog iznosa za YSL možete izabrati dva poklona uz narudžbu što vam je dodatni bonus. Ja sam odlučila naručiti novi YSL Black Opium Illicit Green parfem. Ako vama draga osoba prati trendove kada su parfemi u pitanju, onda će joj sigruno biti drago isprobati parfem koji se tek pojavio na tržištu.


YSL Black Opium Illicit Green

Sviđa mi se i Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh poklon set koji dolazi u predivnoj crvenoj kutiji te je baš idealan poklon za Valentinovo. Uz toaletnu vodu od 75 ml dobijete još mlijeko za tijelo i gel za tuširanje od 75 ml.


Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh


Ako tražite poklon povoljnijeg cjenovnog ranga, meni je Christina Aguilera parfem najbolji parfem drogerijskog ranga. Prvi sam ga put dobila još kao djevojčica od tate kao poklon za Božić i otad sam ga kupila bar pet puta te ga i trenutačno imam u svojoj kolekciji. Sada ga možete naručiti za samo 118 kn i još dobijete lak za nokte na poklon.


Christina Aguilera set III. za žene


Jedan, ali vrijedan - Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture ruž za usne dolazi u iznimno elegantnom metalnom zlatnom pakiranju s ugraviranim logom. Međutim, za razliku od brojnih drugih luksuznih ruževa za usne ovaj ruž nije samo estetski lijep. Ima kvalitetnu i ugodnu formulu za usne, stoga nije ni čudo da ih imam nekoliko u kolekciji.

Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture

Morrocanoil brend poznat je po kvalitetnim proizvodima za kosu, a pronašla sam set koji sadrži ulje za kosu i gel za tuširanje s arganovim uljem, tako da imate priliku isprobati proizvod za tijelo iz njihove linije.


Moroccanoil Original set za kosu i tijelo



Uz ove prijedloge navela bih vam još Sigma kistove kao odličan poklon te svijeće kao što Woodwick i Diptyque za ugodnu i romantičnu atmosferu.


Nadam se da sam vam bar malo pomogla!




Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)