četvrtak, 25. travnja 2019.

Paco Rabanne Olympea parfem

Koja je vaša prva asocijacija na Olimp? Grčki bogovi, moć, vlast, snaga? Upravo ću vam u ovom članku pisati o parfemu kojemu savršeno odgovara naziv Olympea. Ovo je moj prvi Paco Rabanne parfem i dosad sam samo imala iskustva s njihovim muškim parfemima, ali drago mi je da sam isprobala i ovaj za žene.

olympea


Ovaj parfem dolazi u puderasto ružičastoj kutijici, a sama je bočica staklena i vrlo, vrlo elegantna s jednim natpisom. Jedna sam od onih osoba koje zaista cijene dobar dizajn bočice parfema i koja će preskočiti neki parfem ako mi bočica nije privlačna (npr. zato nisam nikad isprobala Moschino parfeme).

Moj je parfem naručen s Notina i bočica od 30 ml košta 306 kn što je povoljnije u odnosu na druga prodajna mjesta. Ovo je baš parfemska voda (edp), a ne toaletna i potrebno je nanijeti vrlo malo parfema za intenzivan miris.

olympea-notino

Neki ljudi kažu da je ovo parfem za zimu, ali postoje i oni koji kažu da je za ljeto, tako da je to još jedan pokazatelj koliko se naš ukus razlikuje. Po mom mišljenju ovo je intenzivan parfem, ali možete ga nositi kad god želite, osobito ako vam nedostaje malo samopouzdanja. Ne bih rekla da je ovo parfem za djevojčice, već zaista vidim neke snažne i samouvjerene žene kako ga nose, ali opet ne  samo starije gospođe kao što imam dojam za Chanel No. 5. Naravno, to je samo moje subjektivno mišljenje. 

olympea

Njegovu bazu čine drvo kašmira, jantar i sandalovina, glavu čine đumbir, jasmin i mandarina, a srce sol i vanilija. Kad ga tek nanesete, bude zaista pravi orijentalni miris, ali s vremenom postaje topliji i osjeti se vanilija. Za mene je to predivna kombinacija i osjećam se posebno kad ga nosim.

Što se tiče postojanosti, na mojoj je koži zaista jake postojanosti i osjetim ga bar šest sati, a na odjeći i dulje. Ako volite takve parfeme, onda imate moje preporuke i za Olympeu. 


Jeste li ga probali? 


2 komentara :

Hvala na komentaru! :)