četvrtak, 2. svibnja 2019.

Artdeco Liquid Glitter Eyeshadow recenzija

Nedavno sam isprobala jedan novi proizvod i oduševio me na prvu, stoga sam odlučila preporučiti vam ga. Riječ je o Artdeco Liquid Glitter sjenilu za oči u nijansi Rose Gold.


Što se tiče same ideje za ovaj proizvod, podsjeća me na isti proizvod koji ima Stila, ali Stila Magnificent Metals tekući glitter ipak nije dostupan kod nas i košta 24 funte. Ovaj Artdeco proizvod košta oko 87 kn i sadrži 5 ml, a moj je s notino.hr gdje ukupno imaju tri nijanse.


Odmah mi se svidio ovaj proizvod jer vrlo je pigmentiran i gust te se samim time lako nanosi, ne razlijeva se i brzo se suši, tako da nećete imati šljokice po cijelom licu. Kad se jednom osuši, ostaje na mjestu i ne preslikava se. Nije mu potrebna baza za šljokice kao kad upotrebljavam šljokice u prahu. Šljokice su sitne i decentne te ih možete staviti i za izlaske, a ne samo za proslavu Nove godine.


Na fotografiji iznad možete vidjeti kako izgleda samo jedan sloj ovog proizvoda, a na fotografiji ispod možete vidjeti kako izgleda na kapcima.



Svakako želim isprobati i ostale nijanse iz ove linije te vam mogu preporučiti ovaj proizvod jer zaista podigne i obični look.

Što vi mislite?

Broj komentara: 8 :

Hvala na komentaru! :)