petak, 7. veljače 2020.

Pokloni za Valentinovo za žene

Došlo je vrijeme kad su pokloni za Valentinovo jedna od učestalih tema naših razgovora, a u ovom članku napisat ću vam i  recenziju jednog parfema koji bi bio idealan poklon - Yves Saint Laurent Libre. Na kraju članka pokazat ću vam još nekoliko proizvoda koje biste mogli pokoniti vama dragoj ženi ili sami sebi. Prvenstveno trebamo voljeti sebe da bismo mogli voljeti i druge, zar ne? :) Sve moje prijedloge možete pronaći na Notinu.

ysl libre parfemska voda


YSL Libre parfem pojavio se na tržištu krajem 2019. i odmah je pokupio odlične recenzije. Mene je privukao elegantnim pakiranjem koje se zaista ističe u odnosu na druge bočice - ne znam ni za jedan brend koji ima logo pričvršćen za bočicu jer inače budu ili urezani ili napisani.

ysl libre parfemska voda

Kad sam prvi put isprobala ovaj parfem, bio mi je strašno intenzivan prvih nekoliko sekundi. Gotovo sam pomislila kako nije za mene, a ja sam bar jedna od onih koji vole jače parfeme. Međutim, za nekoliko sekundi postaje topao, ugodan i vrlo ženstven.

Glava: petitgrain, crni ribiz, ulje mandarine, ulje francuske lavande 

Srce: arapski jasmin, ljekovita lavanda, cvijet naranče, indijski jasmin 

Baza: drvo cedra, mošus, madagaskarska vanilija, ambergris

Mislim da je lavanda da početku jedino što mi se kod ovog parfema nije svidjelo, ali sve ostale note zaista su me brzo osvojile.

Što se tiče njegove postojanosti, mogu ga zaista pohvaliti jer ga satima osjetim na kože, a još dulje na odjeći.

ysl libre parfem

Cijena mu je 430 kn za 30 ml.


Ako ovo nije nešto što vas zanima ili vam je preskupo, od ostalih proizvoda mogu vam preporučiti neku Makeup Revolution paletu sjenila, primjerice onu u suradnji sa Soph jer je zaista izvrsna. Makeup Revolution ima izvrstan omjer cijene i kvalitete, a palete su im na samom vrhu kad je kvaliteta u pitanju. Za 90-ak kuna teško da ćete pronaći bolju paletu.

soph x makeup revolution paleta sjenila

Iz iste linije preporučila bih vam i paletu highlightera koju imam i često upotrebljavam.

soph x makeup revolution paleta highlightera

Mislim i da bi kombinacija i jednog i drugog proizvoda bila odlična ideja!

Iz njihove ponude još bih vam preporučila Retro Luxe set za usne koji se sastoji od tekućeg ruža i olovke za usne. 

makeup revolution retro luxe set za usne


Sviđaju li vam se moje preporuke? Jeste li već nešto probali?




*PR proizvod

2 komentara :

Hvala na komentaru! :)