četvrtak, 30. siječnja 2020.

Fenty Beauty Killawatt highlighter duo

Jeste li čuli za Fenty Beauty? Ako pratite kozmetički svijet, onda vjerujem da jeste. A ako ne, riječ je o brendu iza kojeg stoji svima poznata Rihanna. Fenty nije dostupan u Hrvatskoj, ali možete ga već pronaći u susjednoj Srbiji i ostalim državama koje imaju Sephoru. Ja sam svoj Fenty Killawatt duo highlighter u nijansama Lightning Dust i Fire Crystal kupila u Krakovu, a cijena mu je oko 270 kn.

fenty killawatt highlighter duo



Ambalaža je jednostavna, ali opet svojim oblikom ima neku dozu posebnosti. Na pakiranju su i sitne sjajne čestice,  premda se zaista vide samo ako se zagledate. Ovaj highlighter dostupan je u više nijansi, ali mene su osvojile na prvi pogled baš ove dvije.

fenty killawatt highlighter duo

fenty killawatt highlighter duo

Prva je nijansa zlaćana, a druga boja šampanjca. Drugu nijansu češće upotrebljavam tijekom zime, a vjerujem da ću prvu više upotrebljavati ljeti. Kombinacija je fantastična i moram priznati da sam zapostavila sve ostale highlightere otkako sam njega kupila.

Pigmentacija je vrhunska, nimalo se ne trusi, a traje cijeli dan na licu. Apsolutno sam oduševljena!



fenty killawatt highlighter duo swatch

Na fotografiji iznad možete vidjeti prirodan sjaj koji daje nijansa Fire Crystal. Čista ljubav!

Ako budete u prilici da kupite ovaj highlighter, iskoristite ju!


Jeste li probali neke Fenty proizvode?



2 komentara :

Hvala na komentaru! :)