ponedjeljak, 20. siječnja 2020.

L’Oréal Paris Superliner Flash Cat Eye tuš za oči

Svi koji me poznaju, znaju da je tuš za oči neizostavan kozmetički proizvod u mojoj kolekciji te da ga upotrebljavam baš svaki dan. Samim time već zaista znam koji je tuš kakav i koje su njegove kvalitete i nedostatci, a nakon što su povukli iz prodaje tuš koji sam najviše voljela, našla sam se u problemima. Isprobala sam ih nekoliko u potrazi za zamjenom i nijedan mi nije bio dobar - sve dok nisam isprobala L'Oreal Paris Superliner Flash Cat Eye tuš

loreal paris superliner flash cat eye tus za oci
Od tuša za oči očekujem:
  • da bude pigmentiran
  • da se brzo suši
  • postojanost cijeli dan
  •  tanak i precizan kist
  • da je kist bar malo savitljiv
  • da cijena nije iznad 100 kn jer brzo ga potrošim 
Postoje još neke stavke koje gledam, ali ove su zaista ključne. L'Oreal Paris ima neke zaista dobre proizvode, ali i neke s kojima nisam kliknula, stoga nisam znala što očekivati. Na svu sreću, ugodno sam se iznenadila! Ovaj tuš košta samo 55 kn i zadovoljava zaista sve moje kriterije. Nije potpuno vodootporan, ali znoj ga neće obrisati, već zaista samo ako se idete s njim kupati.

Na poklopcu se dobije i jedan trokutić koji možete upotrebljavati kao šablonu za izvlačenje pravilne linije. S obzirom na to da zaista svaki dan nanosim tuš, imam mirnu i preciznu ruku, ta mi šablona nije trebala, ali možda bi nekom i pomogla.

loreal paris superliner flash cat eye tus

Godinama sam više voljela tekuće kistove, a ne kistove u olovci, međutim, ovaj tuš zaista ima kistić kao tekući kistovi i jako je precizan što mu je ogroman plus.

loreal paris flash cat eye tus

Na fotografiji ispod možete vidjeti kako izgleda moj full makeup s ovim tušem za oči u kombinaciji. Zaista možete vidjeti koliko je crn i da predivno naglasi oči. 

loreal paris flash cat eye tus swatch

Da je vodootporan, bio bi to savršen tuš za mene, ali zasad je najbolji koji imam i svakako ću ponoviti kupovinu.

Koji vam je najbolji tuš za oči?




*PR proizvod

3 komentara :

  1. Prekrasno se znaš našminkati, a zanimljiva mi je ta šablonica! Morat ću isprobati. Najčešće koristim gel olovke za oči:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)