petak, 13. prosinca 2019.

Christina Aguilera parfemska voda

Mislim da sam bila još osnovna škola kad sam prvi put dobila ovaj parfem za Božić - Christina Aguilera edp, klasična inačica parfema s njezinim imenom. Bio je to moj prvi pravi parfem jer svi prethodni bili su dječji mirisi u šarenim bočicama i možda mi se baš zato posebno urezao u pamćenje i možda je baš zato jedan od mojih omiljenih parfema. Ovaj je naručen s Notina, a možete pogledati kakvi se još pokloni za žene nalaze u njihovoj ponudi jer ako još niste kupili poklone za Božić, onda je sad vrijeme. 

Christina Aguilera parfem


Bit ću vam iskrena, inače zaista nisam neka obožavateljica parfema slavnih osoba i ovo je jedan jedini te vrste koji imam u kolekciji. Isprobala sam ih više, ali nikad nisam bila baš zadovoljna, tako da je ovo zaista izuzetak. Njegova je cijena danas niža nego prije desetak godina kad se pojavio, a na Notinu ga možete naručiti za samo 176 kn za pakiranje od 75 ml. Prilično sam sigurna da ne postoji bolji parfem za tu cijenu i, ako mene pitate, može se mjeriti s luksuznim parfemskim kućama.

Bočica je ovog parfema staklena s mašnicom na vrhu i ima isti oblik kao i ostali Christinini parfemi. Međutim, nijedan mi se njezin parfem nije ni približno svidio kao ovaj. Iznimno je topao i ugodan, senzualan i s ugodnom vanilijom kao bazom.

Christina Aguilera parfemska voda

Glava: ribiz, breskva

Srce: božur, jasmin, šljiva, ljiljan

Baza: vanilija, mošus, sandalovina

Ako me dulje pratite, onda znate da ne volim slatke parfeme, već volim da su upečatljivi i snažni. Ovaj parfem nije sladak, a nije ni prejak, ali može biti i dnevni i večernji. Idealan je za jesen i zimu i može se pohvaliti dobrom postojanošću. Osjetim ga pet do šest sati kao i većinu parfema prije nego se naviknem na miris. 

U moru parfema na tržištu znam da nije lako izabrati onaj pravi i ukusi nam se svima razlikuju, ali zasad još nisam upoznala osobu kojoj se ovaj parfem nije svidio. 

Isprobajte ga i javite mi je li i vas osvojio ili ste ipak izuzetak!





*PR proizvod

2 komentara :

  1. Predivan�� Kada sam bila mala uzimala sam ga potajno od mame ��
    A sada sam si ga kupila za Black Friday �� Odlicaaan ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Neznam kakav je ovaj ali meni je njezin By night i danas predivan.Još uvijek ga kupujem

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)