subota, 2. studenoga 2019.

Skupi PR proizvodi koji su me razočarali

U ovom članku predstavit ću vam dva proizvoda koje sam dobila, a nisu mi se svidjeli ili nisu zadovoljili moje kriterije. Oba su proizvoda prilično skupa, stoga sam imala neka očekivanja koja se nisu ispunila.



Prvi je Givenchy Rouge Interdit "dugotrajni" ruž za usne u nijansi 6 Rose Nocturne. Njegov je najveći problem upravo to što nije dugotrajan, već nestane s usana nakon pet gutljaja vode ili soka. Ima apsolutno predivnu ambalažu, teksturu i pigmentaciju, ali nije vrijedan gotovo 250 kn (ovisno o prodajnom mjestu) ako neće preživjeti ni piće, a u opisu mu stoji da je dugotrajan. Ako vama ta stavka nije bitna, onda sve preporuke, ali ako očekujete neku postojanost od ruža satenske formule koji bi zaista trebao trajati, onda ga bolje preskočite. Razumijem kada ruž koji ima teksturu poput balzama, ne traje dugo, ali ovakvi bi ruževi trebali trajati, bar za tu cijenu.



Drugi je proizvod Pixi Vitamin-C serum. Koliko mi se svidio njihov Glow serum, možete pročitati ovdje, ali ovaj je proizvod teški promašaj kojem sam dala dva mjeseca i svejedno sam nezadovoljna rezultatima. Prije svega, koliko sam ja upućena, proizvodi s vitaminom C trebali bi biti u tamnim bočicama, a ovaj nije. Oksidira, ali najveći je problem što mi je izazvao prištiće svaki put kad bih ga upotrijebila! Nikad nisam imala prištiće na obrazima, a ovo čudo stvorilo mi je toliko problema da me više nitko ne može natjerati da ga stavim na lice. Veliko ne za proizvod koji (ne) vrijedi 240 kn. Ako netko iz Đakova želi da mu poklonim jer misli da će imati više sreće nego ja, neka se slobodno javi.



Koji su proizvodi vas razočarali?


2 komentara :

  1. Bitno je da bočica ne propušta svijetlost, e sada hoće li biti tamna ili ovakva, a koliko vidim ova ne propušta svijetlo. Što se tiče vitamina C, ja uvijek po sastavu tražim "sveto trojstvo " minimalno 10% vit C, vitamin E i ferulična kiselina ��

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)