utorak, 11. lipnja 2019.

Spas za potkožne prištiće - najbolji proizvod koji sam probala

Prije malo više od mjesec dana na čelu mi se pojavio potkožni prišt veličine svemira. Istina, pretjerujem, ali tako sam se osjećala. Doslovno mi se nasred čela pojavila kvrga promjera tri centimetra koju je moj dečko nazivao u šali trećim okom. Samo što mi se plakalo od te šale... Mazala sam deset puta dnevno apsolutno svim mogućim proizvodima koje imam (Avene Cleanance, LRP Effaclar Duo, The Ordinary Niacinamide + Zinc itd.), a isprobavala sam i recepte iz kućne radinosti s interneta. Ništa. Apsolutno mi ništa nije pomoglo tri dana. Četvrti dan došla sam kući i nanijela sam kap Pixi Glow Tonic seruma i u roku desetak sati smanjio se za trećinu, a to je jako velika razlika. 

Pixi Glow Tonic serum košta oko 26 funti za 30 ml što možda nije malo (možete ga naručiti na internetu), ali trajat će vam vječno jer zaista je potrebno jako, jako malo. Tekstura je između tekućine i gela, a dolazi s poklopcem i pipetom. Poklopac je odličan dodatak jer ste onda sigurni kad putujete da vam se ništa neće izliti.


Proizvod sadrži glikolnu kiselinu i aloe veru, a cijeli sastav pročitajte ispod:

Aqua/Water/Eau, Glycerin, Glycolic Acid, Polysorbate 20, Ammonium Hydroxide, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Arginine, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Panax Ginseng Root Extract, Parfum/Fragrance, Tocopheryl Acetate, Ascorbic Acid, Ascorbyl Palmitate, Retinyl Palmitate, Triethanolamine, Cyclohexasiloxane, Hydrogenated Lecithin, Lecithin, Cyclopentasiloxane, Caprylic/Capric Triglyceride, Sucrose, Xanthan Gum, BHT, Disodium EDTA.

Vratit ću se sada na djelovanje - 24 sata nakon nanošenja koje ponovim dva puta, potkožni prištić potpuno se isuši i prestane boljeti. Mislila sam da je prvi put možda bila riječ o slučajnosti, ali prije dva dana imala sam potkožni prištić na bradi i samo mi je on pomogao.

Otkako upotrebljavam njega i Pixi Glow tonik, koža mi je zaista u prilično dobrom stanju, osobito kad su u pitanju sitni prištići na čelu (policistični jajnici, što da vam kažem).




Ne mogu garantirati da će ovaj proizvod biti savršen i vama kao meni jer koža nam se svima razlikuje, ali zaista ga mogu preporučiti iz svog iskustva.

Želim napomenuti da sam ga ja dobila od internacionalnog PR tima, ali to ne utječe na moje mišljenje ni na ovu recenziju jer oni ju ionako ne mogu razumjeti jer pisana je na hrvatskom jeziku. :D

Imate li vi neki savjet za potkožne prištiće?



3 komentara :

  1. Kupit ću ga jer se i sama borim s potkožnim prištićima. Kod mene se javljaju na području brade i čeljusti (hormoni)
    Do sada su mi pomagale kiseline, koristila sam Paula`s Choise proizvode koji su isto dosta skupi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nedavno sam počela koristiti The Ordinary proizvode, pa sada ne želim miješati previše proizvoda odjednom, ali već neko vrijeme želim isprobati par Pixi proizvoda, tako da sam sada samo još više ohrabrena i nadam se istom učinku :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)