četvrtak, 13. lipnja 2019.

Tangle Teezer The Original četka za kosu - vrijedi li?

Nedavno sam s Notina naručila Tangle Teezer The Original četku za kosu koja je vrlo poznata i hvaljena, a ovo je prvi put da sam ju probala. Je li zaista tako dobra, saznajte u nastavku.

tangle teezer the original

Cijena ove četke iznosi 64 kn što nije malo jer možete pronaći četke za 20-ak kuna koje su vrlo slične, ali činjenica je da je originalna ideja potekla upravo od Tangle Teezera. Na kutiji se nalazi naljepnica slična onima što budu na novcu, tako da ćete biti sigurni da je u pitanju originalna četka, a ne kopija. 

Kad sam tek vidjela četku, mislila sam da će biti veća jer sam si ju kao takvu predočila, ali zapravo je idealna za moju ruku.

tangle teezer cetka za kosu Notino

Moja je kosa ravna i duga, ali vrlo se lako petlja i zaista moram priznati da s ovom četkom bez problema mogu raščešljati kosu, suhu ili mokru, bez da ju jednom rukom držim, a drugom četkam. Ne mogu reći da me čupa više ili manje u odnosu na druge četke, ali po pitanju brzine raščešljavanja nemam nijedan prigovor.

tangle teezer cetka

Razmak među tim iglicama možete vidjeti na slici, a čini mi se da su kvalitetno izrađene i da neće pucati.

tangle teezer velicina

Konačan je dojam pozitivan, ali ne mogu vam reći da ju morate kupiti, osobito ako vam se kosa ne petlja. Imam sličnu četku iz Offertissime koju sam platila oko 25 kn i nije znatno lošija od ove. Međutim, ako imate baš zahtjevnu kosu koja se teško raščešljava, onda biste ovoj četki mogli dati priliku jer ipak nije toliko skupa.


Kakvu četku vi upotrebljavate?


1 komentar :

  1. Nisam probala Tangle Teezer cetke ali jesam par slicnih i meni je definitivno najdraza Macadamia No Tangle. Probala sam i par njenih kopija ali je razlika velika. Takoder volim i Tangle Angel cetku koja je isto dobra ali Macadamia mi je najbolja i najnjeznija za kosu.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)