subota, 15. lipnja 2019.

Kako spriječiti topljenje pudera na visokim temperaturama?

Četrdeset je stupnjeva na suncu, možda i više, a vi želite nanijeti puder jer vam koža nije baš u savršenom stanju, no brinete se da će vam se sve otopiti dok kažete keks? Razumijem vas i zato imam nekoliko savjeta koji bi vam mogli pomoći da preživite ljeto.




Budući da i sama imam masnu kožu, ljeto mi je neupitno najgore vrijeme za šminkanje i često nemam volje, ali činjenica je da se bavim ovime čime se bavim što zahtijeva stalno fotografiranje, stoga mi je šminka sastavni dio gotovo svakog dana. 

Prvi je korak priprema kože i u mom je slučaju najvažnija dobra baza. Premda sam vam već hvalila The Ordinary silikonsku bazu, ona mi ponekad zna biti malo teška na koži, stoga ju ne bih preporučila za ljeto. Međutim, otkrila sam novi proizvod - Eau Thermale Avene Cleanance Mat emulziju koja je srednje guste teksture, ali je vrlo lagana na koži i odmah se upije, tako da ne ostavlja neki sloj na koži, već samo ju pripremi za ono što slijedi. Cijena joj je oko 125 kn za 40 ml, a trajat će vam dugo jer potrebno je vrlo malo za cijelo lice. Koža mi se s njom ne zamasti ni nakon nekoliko sati, tako da sam vrlo zadovoljna.



Drugi je korak izbor pudera. Ljeti opstaju samo najbolji puderi na koži i tada je i najbolje vrijeme recenziranja jer onda se zaista vidi koliko su postojani i kvalitetni. U nekom srednjem cjenovnom rangu preporučila bih vam Revlon Colorstay za masnu kožu koji će preživjeti i visoke temperature.

Na kraju ne zaboravite na puder u prahu ili kamenu kojim ćete sve to još jednom matirati i bit ćete sigurni da će sve ostati na svom mjestu. Mogu vam preporučiti theBalm Sexy Mama puder u kamenu koji upotrebljavam već dvije godine i zasad mi je bolji od ostalih koje imam.

Činjenica je da vam kože ne može baš disati s toliko šminke, ali zato će vam sve nepravilnosti biti prikrivene i puder vam se neće otopiti i početi nestajati nakon sat vremena.


Šminkate li se ljeti?


2 komentara :

Hvala na komentaru! :)