utorak, 5. studenoga 2019.

Avon Maxima parfem EDP

Nedavno sam na svom Instagramu @lipsticksblade poklanjala novi Avonov parfem Maxima i vidjela sam da je bio dobar odaziv, stoga bih željela podijeliti svoje mišljenje o njemu za sve one koji ga gledaju u katalogu, a ne znaju bi li ga naručili ili ne.



Ovaj parfem dolazi u staklenoj bočici od 50 ml, a cijena mu je 205 kn (1953-9 kod za narudžbu). Ambalažom i imenom podsjeća me na doba cezara i gladijatora. Poklopac je plastičan, ali ipak izgleda vrlo elegantno.

Opisivanje parfema nije jednostavan zadatak i mislim da ni nema previše smisla jer tek kad nešto isprobate, znat ćete jeste li kliknuli ili vas od tog mirisa boli glava. Međutim, mislim da postoje neke stavke koje mogu biti korisne i zato ću njih spomenuti.

Ovaj je parfem topao i ugodan, vrlo ženstven i umjereno sladak, tako da nećete mirisati kao da ste se kupali u šećernoj vuni. Nije prenapadan i ima u njemu nešto puderasto, ali vrlo je umjereno. Postojanost mu je vrlo dobra i osjetim ga nekoliko sati na koži.

Gornje note - nektarina, crna dalija, plodovi crnog ribizla
Srednje note - arapski jasmin, mjesečev cvijet, esencija ruže
Bazne note - kakaovac, vanilija, smilje

Neupitno  je zavodljiv i idealan parfem za jesen i zimu. Ovo mi je jedan od najboljih Avonovih parfema i sviđa mi se da su otišli u malo drugom smjeru jer imaju dosta slatkastih parfema, stoga im je baš nešto ovakvo nedostajalo.

Imaju i mušku inačicu parfema, Maxime, ali njega nisam isprobala.

Kupiti ili ne? Ako vam riječi mogu dočarati ovaj parfem, onda znate i sami je li to nešto što bi vas osvojilo ili više volite svježe i lakše parfeme. Kad je moj ukus u pitanju, volim intenzivnije parfeme i zato mi se svidio.


2 komentara :

Hvala na komentaru! :)