četvrtak, 19. rujna 2019.

Ako ti je teško...

Teško ti je.

Znam.

Svima je.

"Ali meni je zaista teško!"

Znam. Svima je.



Svakome su njegovi problemi najteži jer za druge probleme ne zna. Nije ih osjetio. Jasno, ne možemo uspoređivati problem kad nemate novaca za novu torbu i problem kada nemate za kruh, ali znate o čemu pričam.

Znate onu izreku da nakon kiše uvijek dolazi sunce. Vjerujete li u nju?

Nekad vam u životu jednostavno ne ide. Ne možete. Nemate snage. Puca vas PMS. Trebate odmor od svega i svih. Nekad imate očekivanja koja ne možete ostvariti i budete razočarani. Nekad nešto...

Otkrit ću vam tajnu.

Tajnu zbog koje sam ovdje gdje jesam. Tajnu zbog koje radim ono što volim u svojoj struci, tajnu zbog koje zarađujem od bloga i društvenih medija, tajnu zbog koje imam sve što želim imati.

Tajna je da sanjate bar 50 % više od onoga što ljudi smatraju realnim. I uz to vjerujete da će vam se to ostvariti.

Znate li što sam ja napravila kad sam se prijavila za natječaj za posao? 
Napravila sam mjesta u ormariću gdje bi stajali novi materijali i bacila sam sve ono što mi ne treba.
Pogledala sam popis udžbenika po kojima se u toj školi radi.
Kupovala sam odjeću za posao kao da sam ga već dobila (ok, to sam samo tražila izgovor za kupovinu :D). 
Vjerovala sam.

Kad su mi govorili da je ta moja šminka gubljenje vremena, ja sam joj se posvetila još više. Danas surađujem s najvećim kozmetičkim brendovima u Hrvatskoj i nekima izvan nje.

Sve se može i nemojte se zadovoljavati prosjekom. Sanjajte. Vjerujte. 

Ako vam je sad teško, to će vas samo pripremiti za ono što dolazi - naučit ćete cijeniti ono što dobijete jer inače ne biste. Da nije teško, uzimali biste sve zdravo za gotovo.

Nisam nikakav motivacijski govornik i ne mislim se time u životu baviti, ali cijenim sve vas, sve svoje pratitelje, i znam da, uz ove slatke i vesele teme o kozmetici, svi vi imate svoj privatni život i brojne uspone i padove. Znam i da sam od nekih od vas desetak godina mlađa, a od nekih desetak godina starija. Međutim, kada je u pitanju motivacija, godine nisu bitne. Oduvijek sam sanjala da mogu postići mnogo i zato želim i da vi sanjate. Koliko god stari bili. Sve dok ste živi, znači da imate vremena za promjene.

Problemi će proći i nakon njih bit ćete još jači. Samo sam vas željela podsjetiti!

Iskoriste ovaj dan za nove pobjede!


Broj komentara: 6 :

  1. Divan tekst.Baš mi je ovo danas trebalo

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan tekst, trebali bi svi malo pozitivnije gledati na život i imati malo više vjere u sami sebe bez obzira što nam drugi govore.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan tekst i u potpunosti se slazem s tobom. Svi bi trebali biti pozitivniji i ne odustajati od sebe i svojih snova. Drago mi je zbog tebe i cestitam jos jednom na svim uspjesima!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)