utorak, 15. listopada 2019.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow pomada za obrve

Ako pratite kozmetički svijet, onda ste morali čuti za hvaljenu Anastasia Beverly Hills Dipbrow pomadu za obrve, a vjerujem da ju je velik broj vas i isprobao. Odlučila sam ju recenzirati za sve one koji se možda dvoume oko kupnje kao što sam se ja dvoumila jer me je odbijala visoka cijena.



Pomadu možete naručiti na stranicama kao što su Cult Beauty i Beauty Bay, a cijena joj je 23 eura što je oko 170 kn. Taj iznos nije malen, osobito za proizvod za obrve i zato sam ju i sama dugo gledala, stavljala u košaricu i nikad kupovala jer bih 170 kn inače radije potrošila na ruž za usne. Međutim, na kraju sam odlučila uložiti i naručila sam pomadu u nijansi Dark Brown.



Proizvod dolazi u kartonskoj ambalaži i staklenoj posudici od 4 grama. Riječ je o kremastom i jako pigmentiranom proizvodu te je dovoljno samo dotaknuti površinu kistom. Najteže mi je bilo odabrati odgovarajuću nijansu bez isprobavanja testera, tako da mi je ova nijansa idealna ako ju dobro i umjereno nanesem, a bude mi tamna ako baš pokupim previše proizvoda kistom i onda ništa ne izblendam četkicom za obrve.


Ovo je neupitno najpostojaniji proizvod za obrve koji sam ikada probala i swatch nisam uspjela skinuti micelarnom. Traje vječno i ne skida se s obrva, a čini mi se i da će sama količina biti dostatna dug vremenski period ako se dotad ne osuši.


Do prije godinu dana upotrebljavala sam Freedom pomadu kojom sam bila zadovoljna, ali kad sam naručila novu, bila je neupotrebljivo suha. Freedom pomada košta znatno manje, oko 60 kn, ali ima 2,5 g (a ova 4 g) i nije toliko postojana. Mislim da joj je dobra konkurencija, ali brine me to što sam jednom dobila potpuno suh proizvod pa ne bih riskirala.

Definitivno bih vam preporučila ovaj proizvod, osobito ako budete imali sreće i uhvatite ga na nekom popustu jer, iskreno, 170 kn stvarno nije malo, osobito za hrvatski standard. 



Jeste li ju isprobali?



Broj komentara: 9 :

  1. Ja sam jednom uzela Freedom pomadu i bila mi je odlična manje od mjesec dana dok se nije skroz posušila. Jest da je puno jeftinija ali mi to ništa ne znači kad ju nisam uspjela potrošiti ni najmanje. ABH gledam već neko vrijeme i nikako se ne mogu odlučiti na kupnju, većinom zato što nisam sigurna hoću li pogoditi nijansu na slijepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Da, teško je pogoditi nijansu i zato pogledaj što više swatcheva na netu :)

      Izbriši
  2. Nisam probala. Ne znam kako bih napamet odabrala nijansu. Treba mi neka crno siva.. 🤦🏻‍♀️ a nije mali iznos pa da nema veze ako fulam nijansu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jasno mi je, to je i mene odbijalo :/

      Izbriši
    2. Joj, mucim se s nijamsom EL pudera, a i ovo isto..
      Planiram nafodinu ulogiti u malo kvalitetniju sminku (za posebne prilike), pa se informiram svuda 😊

      Izbriši
  3. Najbitnije je pogoditi nijansu ali mislim da se definitivno isplati

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, to je i moj problem - cijena
    Ali s obzirom na recenziju koju si nam dala, mislim da cu ipak nabaviti njihovu pomadu... Hvala ti

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja nisam imala problema s odabirom nijanse, jer su imali fotke nijansi s odgovarajućom bojom kose i tona iste, tako da sam dobru nijansu pogodila. Već godinu dana koristim svoj primjerak i još uvijek mi je jednako kremasta i podatna za korištenje kao i prvog dana, a čini mi se da sam tek na pola teglice stigla! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)