utorak, 20. kolovoza 2019.

Zlatna maska za podočnjake koja hladi i osvježava

Prije mjesec dana s iherb.com naručila sam Petitfee Gold Hydrogel masku za oči sa zlatom, ginsengom, kolagenom i ružinom vodicom iz samo jednog razloga - svidjelo mi se pakiranje i način korištenja.


Petitfee korejska je marka poznata po proizvodnji maski za lice, a baš ova maska na drugom je mjestu najprodavanijih maski za lice na cijelom iHerbu! U plastičnoj kutijici nalazi se 30 x 2 hidrogel jastučića koji se stavljaju ispod oka i namijenjeni su jednokratnoj uporabi. Svi su jastučići dobro natopljeni tekućinom, a dobijete i špatulu za higijensko korištenje.



Budući da sam samo jednom isprobala takvu masku, ovo mi je zaista bilo otkriće, osobito jer je jedna kutijica dostatna za čak 30 korištenja što je zaista mnogo jer cijelu sam kutijicu platila 10,49 $, a postoji čak i pakiranje od 120 komada, ali nije velika razlika u cijeni, stoga mislim da je i ovo jedno sasvim dovoljno za početak.


Svaki je jastučić proziran, ali je prošaran zlatnim česticama. Kad ga tek stavite, neće biti jako hladan, ali nakon pet minuta počinje biti sve hladniji i hladniji i zaista savršeno osvježi okoloočno područje, osobito ljeti kad je vani 40 stupnjeva. Masku držim 20-ak minuta, a onda bacim jastučiće i utapkam ostatak proizvoda u kožu.

Nisam primijetila nikakve iritacije i negativne strane, ali zato primjećujem da su mi podočnjaci nakon uporabe svjetliji bar malo, ali da je koža nahranjena i osvježena. Jednom sam stavila dečku i onda se i on navukao i htio je svaki dan stavljati. :D U svakom slučaju, ja sam sigurna da ću opet ovo naručiti jer zaista mi se sviđa taj efekt hlađenja i ljeti je to doza luksuza koja mi baš treba.

Premda je cijena sama po sebi vrlo povoljna, uz kod ZNG009 dobijete 5 ili 10 % popusta na cijelu narudžbu (i onda i ja dobijem popust na svoju sljedeću narudžbu, tako da ja vama radim uslugu, a vi meni i nije nikakav oblik suradnje jer i vi ćete dobiti svoj kod kad se registrirate).

Hoćete li ju isprobati?


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)