ponedjeljak, 19. kolovoza 2019.

Yves Saint Laurent Volupte Tint-In-Balm ruž za usne

Luksuz. Elegancija. Moć. Snaga. To su riječi kojima bih opisala Yves Saint Laurent ruževe za usne jer sam ih probala već nekoliko i uvijek me iznova oduševe. Svoju kolekciju uvećala sam za jedan novi iz linije Volupte Tint-In-Balm  kojem bih još dodala jednu riječ uz sve one prethodne - lepršavost.

ysl volupte tint-in-balm ruz


Ruževi u ovoj liniji imaju teksturu poput balzama za usne i neopisivo su lagani i ugodni na usnama, kao da stavite tanki sloj nekog skupocjenog ulja koje je vrlo hranjivo, a nimalo masno. Mislim da je to najbolji opis koji bih vam mogla dati jer to je jednostavno nešto što treba probati.

yves saint laurent ruz

U središtu ruža nalazi se maleni oblik usana i upravo je on zaslužan za taj hranjivi osjećaj na usnama. Taj oblik usana daje neki mladenački duh inače ozbiljnoj i elegantnoj ambalaži koja je meni zasad najljepša na tržištu. Ruževi iz Volupte Shine linije imaju zlatno pakiranje, a ova linija ima srebrno.

ysl ruz dream me nude

Moj je ruž u nijansi Dream Me Nude, a na Notinu možete pronaći čak 11 nijansi. Ova je nijansa poput mojih usana i daje im tek malo boje, ali zato daje taj predivan sjaj i može se nositi apsolutno svaki dan, čak i kod kuće ako se loše osjećate i želite sami sebe raspoložiti.

ysl ruz za usne dream me nude

Ovaj ruž nema jaku pigmentaciju jer i samo mu ime kaže balm, odnosno balzam, i postojan je kao većina balzama za usne. Neće preživjeti veći obrok, ali možete ga popraviti i bez ogledala u samo jednom potezu jer zaista je jako kremast. Ima isti miris kao ostali YSL Volupte ruževi - slatkasto cvjetni.

ysl ruz volupte-in-tint look

ysl ruz dream me nude swatch

Redovna cijena ovog ruža iznosi 265 kn, a trenutno su sve nijanse snižene na 218 kn na notino.hr i to je odlična ponuda jer morate imati na umu da su high-end, odnosno vrlo skupi proizvodi, vrlo rijetko sniženi na bilo kojem prodajnom mjestu. 218 kn i dalje je mnogima preskupo za ruž poput balzama za usne, ali svaka roba ima svog kupca i ako imate taj iznos, onda mislim da je ovo jedan od ruževa koji ćete rado imati u torbici kamo god pošli.

Kakva su vaša iskustva s YSL ruževima?



*PR proizvod

Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)