četvrtak, 15. kolovoza 2019.

Nuxe, Olival i Yves Rocher suha ulja sa zlatnim česticama

Tržište je preplavljeno suhim uljima sa šljokicama i sada već zaista možemo upotrijebiti onu izreku da iskaču iz paštete jer nastaje sve veći i veći broj takvih proizvoda, a reklamiraju se gdje god pogledate. Iz tog sam razloga odlučila usporediti tri najpoznatija ulja na našem tržištu: Nuxe, Olival i Yves Rocher.


Nuxe Čudesno suho ulje, koliko sam ja upućena, prvo je takvo ulje i mislim da je od njihove ideje sve krenulo. Sjećam se još dok sam bila 7, 8 godina mlađa i čitala sam o njemu u časopisima i izgledalo je kao nešto luksuzno, skupo i nedostižno. Dostupno je u pakiranju od 50 i 100 ml, a razlika je u cijeni i pumpici. Manje pakiranje (ja ga imam) nema pumpicu, već samo otvor koji je jako uzak, stoga sam naknadno nožem skinula taj otvor kako bih lakše mogla nanositi proizvod. Zlatnih čestica ima dosta, ali su vrlo decentne. Cijena za 50 ml iznosi oko 160 kn, ovisno gdje kupujete.



Olival Čarobno zlatno ulje pojavilo se na našem tržištu nakon Nuxea, a prvo se vidi razlika u cijeni - 50 ml platit ćete 120 kn, a dobit ćete i pumpicu. Sama je bočica vidljivo inspirirana Nuxe uljem, a i sam je naziv vrlo sličan (Čudesno i Čarobno). Razlika postoji i u samom ulju; Olivalovo ulje znatno je gušće i daje tamniji ton koži, a vidjet ćete to i na slikama. Budući da ga dugo imam, slova su se na ambalaži već izlizala.


Yves Rocher Monoi de Tahiti suho ulje sa zlatnim česticama kupila sam u njihovoj poslovnici u Zagrebu, a količinu od 100 ml platila sam na sniženju 65 kn, a redovna je cijena oko 90 kn. Samim time ovo je ulje najpovoljnije, osobito jer dobijete duplo veću količinu. Nema pumpicu i ima vrlo širok otvor, stoga trebate biti pažljivi. Svjetlije je u odnosu na prva dva ulja i najsporije se upija.



USPOREDBA


Ambalaža: Olival ima prednost zbog pumpice, ali znala je stvarati probleme i jednom mi je ulje završilo na zidu. Yves Rocher ulje ima preširok otvor, a Nuxe preuzak, ali plus je što možete skinuti tu plastiku na vrhu i onda otvor bude optimalne veličine. 

Olival, Nuxe, Yves Rocher

Tekstura: Olivalovo je ulje najgušće i najbogatije, ali i najkrupnijih sjajnih čestica. Nuxe ulje vrlo je decentno, a Yves Rocher nalazi se u zlatnoj sredini.

Olival, Nuxe, Yves Rocher

Olival, Nuxe, Yves Rocher

Cijena: Yves Rocher neupitno ima najbolju cijenu

Konačan dojam: ovisi što tražite! Nuxe ima prednost za originalnu ideju i takve stvari uvijek treba cijeniti jer lako je onda doraditi nečiju prvotnu zamisao. Međutim, i Olival i Yves Rocher odradili su jako dobar posao i nijedno od ovih ulja nije loše, ali kupit ćete ono koje zadovoljava vaše kriterije. Ako vam je glavni kriterij cijena, uzet ćete Yves Rocher, a ako želite nešto što će vam dati malo tamniji ten, onda je Olivalovo odličan izbor. Nuxe ulje kupit ćete ako želite brzo upijanje i decentan sjaj. Koje god odaberete, mislim da nećete pogriješiti!


Koje je vaše najdraže suho ulje? 



Broj komentara: 7 :

  1. Imam i koristim Nuxe i jako sam zadovoljna.👌❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemoj da se ljutiš ali ovo ti kažem iz najbolje namere, mislim da je ova recenzija nekompletna, bilo ko može da zaključi koje ulje koliko kosta bez da ga kupi, ono što bih ja volela da si napisala je kakvog je koje mirisa, da li je neko lepljivije od drugog, da li se neko preslikava na odeću, kakav je sastav, koliko dugo se zadržava efekat sjaja na koži i tako dalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisala sam o teksturi, boji, ambalaži - ne samo cijeni. Ostale faktore nisam uključila jer nisam vidjela razliku. Imaju isti ili sličan miris, sjaj podjednako traje.

      Izbriši
  3. Imam Olivalovo sa zlatnim česticama, oduševljena sam

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)