ponedjeljak, 15. srpnja 2019.

Nivea Silk Shower Mousse vanilija i karamela

Dugo vam nisam recenzirala neki zaista povoljan proizvod koji me ugodno iznenadio, stoga je došlo vrijeme da vam predstavim Nivea Silk Shower Mousse pjenu za tuširanje od vanilije i karamele koja miriše savršeno! Ako ste vidjeli moju listu želja, onda znate da sam ovu pjenu željela isprobati (istina, drugi miris, ali ipak sam se predomislila i izabrala ovu). Ovo je prvi put da sam isprobala pjenu za tuširanje i uvijek sam kupovala samo gelove i nekako sam bila skeptična. Međutim, brzo sam se razuvjerila i shvatila sam koliko su takve pjene dobre.

nivea silk shower mousse vanilija i karamela

Cijena ove pjene iznosi samo 21 kn za 200 ml na Notinu, a dostatna je za čak 50 korištenja (bar tako piše na poklopcu). Ima ekstrakt svile i osim što mi se svidjela za tuširanje, odlična je i kao pjena za brijanje. Koža zaista bude glatka, a miris je stvarno predivan. Nije težak i prejak, već zaista je ugodan i osjetim ga još sat vremena kasnije na koži.

U posljednje vrijeme nisam mnogo isprobavala Nivea proizvode jer sam imala toliko zaliha različitih proizvoda koji su čekali red za recenziranje, ali drago mi je da sam ovo otkrila i mislim da trebate i vi isprobati. 

nivea pjena za tusiranje vanilija karamela

Ne mogu vam obećati da je zaista jedno pakiranje dovoljno za 50 korištenja kao što piše jer nisam ju još potrošila, ali sigurno će se brže trošiti ako ju budete upotrebljavali i za brijanje, a ne samo za tuširanje. Ako ćete ju upotrebljavati samo za tuširanje, dovoljan vam je jedan pritisak pumpice.

Pumpica je uobičajena, ali dobro radi i sama pjena bijele je boje i čini mi se da je gušće teksture od nekih pjena za brijanje.

nivea silk pjena za tusiranje

Zaključno - ako tražite povoljan i mirisan proizvod za tuširanje koji možete upotrebljavati i kao pjenu za brijanje, onda je to ovaj! Glatka i mirisna koža i miris vanilije i karamele teško će vas ostaviti ravnodušnim.

Provjerite ponudu i ostalih proizvoda jer u tijeku je ljetno sezonsko sniženje na Notinu i brojni su proizvodi sniženi, a svi volimo sniženja. :)




*PR proizvod - što ne utječe na moje mišljenje

1 komentar :

Hvala na komentaru! :)