nedjelja, 19. kolovoza 2018.

Online shopping: stranice s kojih naručujem #2

Nakon odlične čitanosti prvog članka iz prvog serijala o stranicama s kojih naručujem, a možete ga pročitati klikom ovdje, došlo je vrijeme za drugi dio koji je vezan uz kozmetiku. Kao i u prethodnom članku napisat ću vam s kojih stranica naručujem kozmetiku te kakva su moja iskustva.



KOZMETIKA

Europske stranice

Feelunique - ova mi je stranica osobito draga jer je jedna od prvih s koje sam ikada išta naručivala. Imaju normalne cijene, a često i neka sniženja. Preporučila bih vam da se učlanite u njihov Platinum klub jer onda imate opciju odabrati jedan brend na koji ćete sljedećih pola godine imati 10 % popusta bez obzira na to što naručujete. Dostava je besplatna iznad 40 eura, a inače iznosi 4,95 za Hrvatsku. Pošiljka stigne za desetak dana i nisam još imala negativna iskustva s njima.



Lookfantastic - ne znam koja je povezanost između ove i prethodne stranice, ali često dobijem mail u isto vrijeme i od jedne i od druge i to npr. da mi daju popust jer im nedostajem ako nisam ništa dugo naručivala. Oni imaju besplatnu dostavu te možete naručivati i MAC kozmetiku.


Cult Beauty - moram priznati da ovo nije stranica s koje sam naručivala, ali imam u planu jer imaju neke brendove koje prethodne stranice nemaju (npr. Huda Beauty). Dostava je besplatna iznad 40£, a inače iznosi 4,95£. 



Hrvatske stranice

Pink Panda - ovo je stranica koja ima brojne brendove koje ne možete naći u drogerijama kao što su Revolution, Freedom, Nabla itd., a često ima akcije u kojima možete dobiti besplatnu paletu ili neki drugi poklon ako potrošite određeni iznos. Cijene poštarine variraju ovisno o iznosu narudžbe, ali iznad 150 kn jest 19 kn, a iznad 350 kn poštarina je besplatna. Dostava traje dva do tri dana.


Lijepa.hr - s ove sam stranice prvi put nešto naručivala baš prošli mjesec i to na preporuku žena u grupi Ženski recenziRAJ i moram priznati da sam vrlo zadovoljna! Parfemi su znatno povoljniji nego u parfumerijama (ako imate viška vremena, usporedite Douglas i Lijepa.hr i sve će vam biti jasno - bez obzira na to što surađujem s Douglasom, mislim da imaju previsoke cijene parfema, čak do 40 %).  Dostava iznosi 25 kn, a besplatna je iznad 500 kn te je dostavljač GLS, a ja ih obožavam (i ne, nisu mi platili da to napišem, haha)! 



Tester.hr - na Tester webshopu možete pronaći sve proizvode koji su se ikada dobili u bilo kojoj kutijici, čak i one za koje ste dobili samo tester! Možete pronaći i kozmetiku Aura te Zorya kistove koji su baš sad sniženi 25 % pa svakako pogledajte. Cijena dostave iznosi 28 kn, a besplatna je iznad 400 kn. Također volim što im je GLS dostavljač!



Američka stranica

iHerb - premda ova stranica ima različite proizvode, a ne samo kozmetiku, možete pronaći marke kao što su e.l.f., Real Techniques, EcoTools i Physicians Formula te su znatno povoljniji nego bilo gdje dalje. Poštarina je vrlo niska, a ovisi o gramaži, ali i proizvodima, no nikad mi nije bila više od dvadesetak kuna. Čeka se od jednog pa do tri tjedna, ali dosad nisam imala loših iskustava i sve je bilo odlično.



Nadam se da vam je ovaj članak bio koristan te svakako pitajte ako vas još nešto zanima. Obožavam kozmetiku i često ju naručujem, a ako vas zanima moja kolekcija, možete pogledati sve u novom videu. :)


Pišite mi koje su vaše najdraže stranice!





3 komentara :

  1. Ja sam baš prekjučer napravila narudžbu s notina jer je dosta jeftinije neg dm,bipa i slično. Uglavnom jedvaaaa čekam da dođe

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)