subota, 30. srpnja 2022.

Njega kose pod suncem

Kad je njega kose u pitanju, ja se držim pravila da ju treba više njegovati, a manje frizirati. Imam prirodnu boju kose, ne peglam se i posvetim joj dnevno dvije minute za češljanje i to je to. S druge strane, volim kvalitetne proizvode za kosu, ulja, maske, serume i slično i mislim da osim genetike, upravo i zbog takve njege i imam taj luksuz da se ne moram zamarati feniranjem, peglanjem ili nečim trećim svaki dan. Ovo ljeto isprobala sam neke nove proizvode, ali sam i zadržala neke stare favorite pa vam u nastavku donosim preporuke da bi vaša zaštita kose od sunca bila potpuna.

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Sun Protect

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Sun Protect - ovu liniju za kosu prvi sam put isprobala prošle godine i oduševila me! Sprej za zaštitu kose od topline nosila sam u torbi za plažu pa bih ga nanosila na kosu u isto vrijeme kada bih nanosila i SPF na lice i tijelo. Ova linija djeluje preventivno, kosi pruža preventivnu zaštitu od sunca te ju njeguje. Najviše vam se isplati kupiti cijeli set u kojem dobijete sprej, šampon i kuru za iscrpljenu kosu.

Kérastase Nutritive Nectar Thermique hranjivo mlijeko za zaglađivanje za suhu kosu jedan je od onih proizvoda koji morate imati baš svakog ljeta ako već ne i tijekom cijele godine. Naime, kako kosu oštećujemo boravkom na suncu, tako ju svako dodatno izlaganje toplini uništava. Baš zato ovaj proizvod nanesite prije uporabe bilo kakvog pomagala - bilo da je to sušilo za kosu, pegla ili uvijač. Rezultat će biti zaglađena i zdravija kosa. Nakon višemjesečnog korištenja primijetila sam razliku jer mi se čini da je kosa zdravija i vidljivo manje suha (ne računajući vrhove). Ne masti kosu, ne otežava ju te mu nisam pronašla baš nijednu manu što se kvalitete tiče.

Kérastase Nutritive Nectar Thermique

Olaplex N°6 Bond Smoother krema za kosu s regenerirajućim učinkom najnoviji je proizvod u mojoj kolekciji proizvoda za kosu i već je postao favorit. Vjerujem da već svi znaju za čuveni brend Olaplex, no ova krema pravo je čudo. Ubrzava sušenje kose, zaglađuje ju, sprječava neželjeno kovrčanje i stršenje kose te ju ostavlja glatkom i mekom na dodir. Uz prethodne proizvode rekla bih da vam apsolutno više ništa ne treba  za predivnu kosu cijelog ljeta.

Olaplex N°6 Bond Smoother krema za kosu s regenerirajućim učinkom

Olaplex inače ima prilično visoku cijenu, ali ovaj proizvod trenutačno je značajno snižen na Notinu, tako da iskoristite priliku.


Uz kvalitetne proizvode svoju kosu možete dodatno zaštiti kapom ili šeširom dok ste na plaži. 


Koje proizvode za kosu vi upotrebljavate ljeti?





Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)