petak, 29. listopada 2021.

Happy hygge jesen - predivni mirisi i opuštena atmosfera u mom domu

Ugoda. Mir. Ispunjenost srećom. To bi bile neke riječi koje bi mogle približiti dansku riječ hygge koja je postala poznata i na našem području. Toplina doma i trenutci za opuštanje ono su čemu svi težimo, a u tome mirisi igraju veliku ulogu. Zapalite najdražu mirisnu svijeću, pustite opuštajuću glazbu, skuhate si čaj ili toplu čokoladu i pod dekicom uživate u trenutku - to je za mene hygge. Za tu atmosferu trenutačno su zaslužne dvije nove mirisne svijeće u mojoj kolekcije, a više o njima otkrijte u nastavku.


hygge jesen

Diptyque

Bolja da vam ne govorim koliko su dugo Diptyque svijeće bile na mojoj listi želja. Imaju ono nešto ako mene pitate, a osvojile su me jednostavnošću i, naravno, predivnim i dugotrajnim mirisom. Premda je Baies jedan od njihovih najprodavanijih mirisa, ja sam se odlučila za Gardenia mirisnu svijeću. Kada sam ju naručila s Notina, otvorila sam onu veliku kartonsku kutiju i cijela je kutija mirisala. Kada sam skinula najlon s kutije, nisam mogla vjerovati koliko ova svijeća miriše i dok nije zapaljena. Ovo je stvarno luksuzna svijeća i cijena joj je prilično visoka, ali ako i vi obožavate svijeće kao ja, shvatit ćete tu opsesiju.

U beauty svijetu čaše od Diptyque potrošenih svijeća često možete vidjeti kako se upotrebljavaju kao stalci za kistove, tako da ih uvijek možete iskoristiti i na taj način.

diptyque svijeca


Smells Like Spells

Ove svijeće imaju priču i zato su me privukle. Naime, inspirirane su nordijskim mitskim bićima, a ja sam odabrala Norse Magic Norns svijeću. Svijeća Smells Like Spells NORNS u dolazi u elegantnom jantarnom staklu, a napravljena je od organskog sojinog voska, ima drveni fitilj i miris manga, cimeta i orijentalnih začina. Kažu da pomaže u tjeranju zle sudbine, donosi sreću i jača vjeru u samog sebe i u vlastite sposobnosti. Bilo da je istina ili ne, meni je cijela ta mistična priča bila jako zanimljiva, a i sama svijeće estetski su mi predivne i sviđa mi se drveni fitilj zbog pucketanja što me podsječa na Woodwick svijeće. 

Da budem iskrena, Woodwick svijeće odlične su, ali kada svi počnu kupovati ih, tada ja polako gubim interes jer više ne budu posebne kada ih viđam u domovima osoba s kojima se družim. Ova svijeća definitivno je jedinstvena po tom pitanju, a tko zna, možda stvarno ima magična svojstva. :)


smells like spells svijeca

Za dodatno opuštanje možete staviti eterično ulje lavande u difuzor jer i to daje novu notu vašem happy hygge osjećaju.


Kako vi zamišljate hygge osjećaj?

Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)