petak, 30. travnja 2021.

Moji omiljeni pilinzi za tijelo

 

piling za tijelo

Piling za tijelo jedan je od onih proizvoda koji morate imati u svojoj kozmetičkoj postavi jer uklanja mrtve stanice kože, omekšava ju, hrani, a i poboljšava cirkulaciju. Probala sam desetke različitih pilinga, no kada uzmem u obzir cijenu i kvalitetu, najviše bih pohvalila Ziaja pilinge, premda ću vam dati osvrt i na neke druge koje sam probala.


Kakav piling za tijelo volim?


Najviše volim one pilinge koji sadrže šećer jer su dovoljno grubi, ali opet ne grebu kožu. Pilinzi s nekim drugim mikročesticama najčešće su mi preblagi i imam osjećaj da ništa ne postižem. Primjerice, hvaljeni Dove pilinzi meni nisu dovoljno grubi i zato ih ne kupujem nakon što sam ih prvi put isprobala.


Ziajini pilinzi sadrže šećer i ulja, tako da koža nakon nanošenja ostane bogato hidratizirana i meka, tako da vam losion neće ni trebati.

Ziaja GdanSkin piling za tijelo sadrži mrvice ljuski školji Sv. Jakova, prirodni šećer te kristale soli. Omekšava i zaglađuje kožu te sprječava njezinu dehidraciju.


Ziaja GdanSkin piling za tijelo


Ziaja Baltic Home Spa piling za tijelo s mangom ima predivan miris i 90 % sastava prirodnog podrijetla. Ako volite miris manga, preporučila bih vam i Organic Shop piling. Isprobala sam ga prošle godine i oduševio me mirisom, dovoljno je grub i hranjiv, a cijena mu je samo 20-ak kuna.


Ziaja Baltic Home Spa piling

Čula sam preporuke i za Natura Siberica pilinge za tijelo, tako da svakako planiram isprobati i njih. Taj mi je brend zanimljiv već dugo, no zasad sam probala samo njihove proizvode za njegu kose, a još uvijek nisam za njegu tijela. Njihov Tuva Siberica Sayan Honey piling za tijelo sljedeći je koji planiram isprobati, stoga svakako javite dojmove ako ste ga već probali. Natura Siberica pilinge, kao i sve prethodno spomenute, možete pronaći na Notinu.


Što se tiče učestalosti uporabe, piling najčešće upotrebljavam jednom tjedno, a ljeti i češće. Bliži nam se sezona kratkih haljina, tako da vjerujem da ću sada u njima uživati još više. :)



Koji je vaš najdraži piling za tijelo?




Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)