ponedjeljak, 28. prosinca 2020.

Zimska njega kože: otkrijte moje favorite!

Kada bih vam počela pisati o proizvodima za njegu kože koje upotrebljavam ove zime, popis bi bio prilično dug, stoga sam odlučila izdvojiti vam četiri favorita. Riječ o proizvodima koje upotrebljavam mjesecima (neke i dulje) te koji baš zimi dolaze u moju stalnu postavu jer su iznimno hranjivi i kvalitetni.

njega kože zimi

La Roche-Posay CICAPLAST BAUME B5

la roche-posay cicaplast baume

Ako tražite jedan proizvod zlata vrijedan, onda je to ovaj! Riječ o umirujućem balzamu za kožu koji možete upotrebljavati i za tijelo i za lice i za usne. Nema bolje kreme za ruke  od njega jer oporavlja oderotine i ispucanu kožu te djeuje na sva površinska oštećenja. Meni se to često događa zimi i svako malo imam neku ranicu nastalu samo što sam možda zapela rukom za patent jakne ili nešto slično. 

Ovaj je proizvod i iznimno nježan te je pogodan za korištenje i za dojenčad i djecu, a ne samo za odrasle. Cijena mu je oko 100 kn za 100 ml, no manja pakiranja možete naći i za manje novaca. Također, njega lica može biti prilično zahtjevna zimi, a ovaj proizvod možete nanositi i na lice - osobito ako vam se peruta, a ne ostavlja mastan trag, tako da se ne morate brinuti!


Ocjena 5/5



 Nuxe Huile Prodigieuse

nuxe suho ulje

Znam da ste svi za njega čuli i da vam nisam "otkrila toplu vodu", ali ovo ulje zaista možete upotrebljavati za kosu, lice i tijelo te je dovoljno hranjivo da će vam pomoći ako vam je koža iznimno suha i dehidrirana. Uz sve to ima i božanstven miris (nije ni čudo da postoji parfem istog mirisa). Većina ljudi ulja češće bira ljeti zbog sjaja kože, no to ne znači da ih ne možete upotrebljavati i zimi - osobito nakon tuširanja!


Ocjena 5/5


Nuxe Reve de Miel balzam za usne

Spas za oštećene usne! Drugi balzami za usne često ostanu u sjeni zbog njega jer je vrlo hranjiv, mirisan i brzo djeluje! Nije ni čudo da ga svi toliko hvale, a cijena mu je oko 67 kn, no trajat će vam vječno. Jedina mu je mana ambalaža jer morate prstom umakati u teglicu, stoga mu dajem ocjenu 4,5/5, ali i dalje mislim da je jedan od najboljih balzama koji sam ikad probala!


Clinique All About Eyes okoloočna krema

Ako tražite okoloočnu kremu koja je lagana, brzo se upija, može se nositi ispod šminke - onda je to ova! Upotrebljavam ju svakodnevno prije korektora i primijetila sam da mi je okoloočno područje svježije, koža zaglađenija i korektor ljepše sjeda na kožu bez uvlačenja. Cijena joj je oko 212 kn za 15 ml, no često je na sniženju na Notinu. Ocjena 5/5.


njega kože zimi


Nadam se da će vam se svidjeti moje preporuke te da ćete pronaći i odgovarajući proizvod za sebe!






Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)