ponedjeljak, 24. kolovoza 2020.

Dezodoransi i parfemi za ljeto

Svako godišnje doba donosi nam neke nove trendove, ali i mirise. Zimi više volimo toplije i aromatične mirise, a ljeti ipak većina bira nešto svježije i lakše mirise. Također, u posljednje vrijeme sve više žena bira dezodoranse bez aluminija, stoga u nastavku saznajte nešto i o tome.

ljetni parfemi i dezodoransi



LJETNI PARFEMI

Kada su u pitanju ljetni parfemi, znam da velik broj žena bira one lagane i osvježavajuće. Inače sam jedna od onih osoba koja voli jake i upečatljive parfeme, stoga ljeti napravim manji odmak, no i dalje ne biram mirise koji me asociraju na osvježivače zraka. Ako i vi imate sličan ukus, onda bih vam preporučila:

Lancome La vie est belle L'Eclat savršen je ljetni parfem i nešto je lakši od klasičnog La vie est belle parfema, a ipak imaju zajedničke note koje ga i dalje čine iznimno privlačnim parfemom. Bočica mu je apsolutno predivna, meni čak najljepša od svih njihovih parfema, a bočicu od od 50 ml trenutačno ćete platiti 521 kn na Notinu.

Nuxe Prodigieux parfemska voda savršen je izbor za sve ljubiteljice njihovog suhog ulja jer zaista ima identičan miris, no znatno se dulje zadržava na koži u usporedbi s uljem. Podsjeća me na more, ljeto i čisti užitak. Cijena mu je 248,50 kn za 50 ml.

ljetni parfemi


DEZODORANSI BEZ ALUMINIJA

Ako su dezodoransi bez aluminija ono što tražite, onda imam dvije preporuke za vas. Riječ je o Dove proizvodima, no jedan je baš klasični dezodorans u spreju, a drugi je roll-on.

Dove Cucumber & Green Tea dezodorans ima osvježavajući miris te ne sadrži ni aluminij ni alkohol. Ako volite prozračne i lagane mirise dezodoransa, onda je ovaj pravi izbor. Testirala sam ga tijekom vrućih ljetnih dana i zaista mogu reći da je jedan od boljih dezodoransa koji sam probala. Ne očekujem da mi dezodoransi djeluju kao antiperspiranti, ali ne želim ni miris znoja nakon dva sata. S ovim dezodoransom zaista izdržim pola dana, no mene ne muči prekomjerno znojenje, stoga ne mogu reći bi li bio dostatan ako imate baš problema i u tom bih vam slučaju zaista preporučila neki antiperspirant, a na Notinu je velika ponuda.

Dove Original roll-on ima klasični puderasti miris, no nimalo napadan. Također ne sadrži ni aluminij ni alkohol. Brzo se upija i nije mi ostavljao mrlje na odjeći. On mi je djelovao nekoliko sati na baš jačem suncu i visokoj temperaturi, a inače izdrži i dulje. Inače preferiram takve proizvode više nego dezodoranse u spreju jer im se miris ne miješa s parfemom.

Oba proizvoda koštaju oko 20 kuna što je zaista povoljno.

dezodoransi bez aluminija


U svakom slučaju, nadam se da ćete i vi pronaći nešto za sebe, a slobodno mi pišite i svoje preporuke.

Koji su vaši najdraži ljetni mirisi?



Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)