srijeda, 1. srpnja 2020.

Online shopping u samoizolaciji

Trenutačno sam u samoizolaciji. Jej. Razlog je kontakt bliske osobe sa zaraženom osobom, no uskoro mi se vraća moja sloboda jer je došao negativan nalaz bliske osobe. Osim što radim online, tješim se online shoppingom pa pogledajte u nastavku što sam  naručila od odjeće.



Naručivala sam sa stranice Femme Luxe koja je vrlo popularna na Instagramu, sjedište je u Ujedinjenom Kraljevstvu, stoga nema carine, a cijene su povoljne. Naručila sam tri haljine i jedan loungewear set.



Naručila sam i dva ista modela haljine, no u različitoj boji. Jedna je tamnocrvena, a druga je bijela. Tamnocrvena puno mi ljepše pristaje, a bijela se prozire, tako da bi trebala podsuknja ako ju želite nositi.



Obje se haljine vežu na leđima, a sviđa mi se što nisu previše dekoltirane, već su zaista elegantne.


Posljednja je haljina s jednim dugačkim rukavom i jednim golim ramenom. Volim takve haljine i inače mi dobro pristaju jer sam sitnija na tom dijelu.


Ta haljina ima jedan čipkasti dio, no vrlo je neprimjetan.


Što se tiče veličina, ja sam za sve uzela UK 10 što bi bio naš 38, ali imam dojam da je sve broj manje i da je prilično usko, stoga bih ipak preporučila broj veći. 

Standardna dostava košta 8 funti, no imaju brojne popuste, a možete i s nekim podijeliti troškove poštarine. Moj je paket stigao nakon tjedan dana.


Koje biste mi manje poznate stranice preporučili?


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)