srijeda, 13. rujna 2023.

Moji omiljeni Lancôme proizvodi

Priznajem - u kozmetičkom sam svijetu već puno desetljeće i u tom periodu isprobala sam stotine različitih proizvoda te otkrila neke zanimljive nove brendove, ali postoje i neki kojima sam godinama vjerna. Jedan je od tih brendova i Lancôme. Prvo sam se zaljubila u njihove parfeme, a s vremenom sam počela otkrivati i njihovu dekorativnu i preparativnu kozmetiku, stoga vam u nastavku donosim svoje favorite. 


lancome


La vie est belle parfemi

Otkako sam isprobala prvi i klasični La vie est belle, nastavila sam kupovati gotovo sve njegove varijacije. Na Notinu često pronađem odlične akcije pa tako uz kupovinu iznad određenog iznosa dobijem i brojne deluxe uzorke. 

Kad bih morala izdvojiti favorita, to bi onda bio L'Eclat i Intensement, a svakako bih voljela isprobati i posljednji koji su predstavili - Gold Extrait. 


Lancome La vie est belle L'Éclat


Dekorativna kozmetika

Ako još niste isprobali Lancome tekuće pudere, onda je vrijeme da isprobate njihov hvaljeni Teint Idole Ultra Wear. Taj puder odličan je za normalnu do masnu kožu, ima odlično prekrivanje i rekla bih da je najsličniji Estee Lauder Double Wear tekućem puderu, stoga ih često kombiniram. 


Lancome Teint Idole Ultra Wear

Također, njihova Idole linija može se pohvaliti i odličnom maskarom, a ovogodišnje mi je otkriće Idole tekući tuš za oči. Vodootporan je, ima fleksibilan i dugačak kist te se vrlo lako nanosi. 


Lancome Idole tuš za oči


Preparativna kozmetika 


Od svih Lancome proizvoda, najmanje iskustva imam s njihovim proizvodima za njegu kože, no zato sam nedavno čak i potrošila njihov Rénergie H.C.F. Triple Serum za koji imam samo riječi hvale. Kada potrošim zalihe ostalih proizvoda za njegu kože, vjerujem da ću ga ponovno kupiti. Odlično se slaže s La Roche-Posay Cicaplast kremom. 



Koji su vaši omiljeni Lancome proizvodi?



FOTO: privatno vlasništvo

Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)