petak, 26. svibnja 2023.

Pripreme za ljeto - UV zaštita za lice i tijelo

Jedna sam od onih osoba koje obožavaju ljeto i ne mogu dočekati more. S obzirom na to da su temperature već sada prilično visoke, bacila sam se u potragu za odgovarajućim proizvodima i iskreno me veseli kupovati kreme za sunčanje jer znam da je napokon došlo moje omiljeno doba godine. Loša je vijest što u posljednjih nekoliko godina dobijem alergiju na sunce ako se izlažem između 12 i 15 sati te ako nemam SPF 50 prvih nekoliko dana snčanja. U nastavku vam donosim preporuke proizvoda koje volim.


UV zaštita



Lice


Krema za sunčanje za lice neizostavan je proizvod u kozmetičkoj torbici svake osobe - mislim da je posljednjih nekoliko godina došlo do izražaja naglašavanje štetnosti UV zraka i vidljivo je da osobe koje puno vremena provode vani, često imaju više bora, a starije osobe i više staračkih pjega. Kod krema za lice važno mi je da su lagane i prikladne za masnu kožu jer inače se zasjajim kao disko kugla - trenutačno upotrebljavam Eucerin Hydro Protect fluid s faktorom 50. Također, puderi sa SPF-om mogu doprinijeti dodatnoj zaštiti, a moja preporuka ide Estee Lauder Double Wear tekućem puderu koji ima SPF 10 i odlično prekrivanje te je idealan izbor za ovaj dio godine. Ljeti će vam možda biti pretežak pa tada posegnite za nekom toniranom kremom kao što je Ziaja Med Protecting UVA+UVB krema. Nemojte zaboraviti na usne i odaberite balzam za usne koji također ima UV zaštitu. 


Eucerin Sun Protection fluid za sunčanje za lice



Tijelo


Svake godine prvih četiri do pet dana na moru moram upotrebljavati SPF 50 jer inače budem crvena kao rak, a nakon toga prelazim na SPF 30 i u konačnici na SPF 15 - i onda se moj partner čudi što imam jedan kofer samo za kozmetiku kad idemo na ljetovanje. :) Puno je to kremica, no s godinama sam vidjela da mi to najviše odgovara i da je to jedini način da ne izgorim kad se tek počnem sunčati, a da na nekog vremena ipak dobijem preplanulu put za kojom svi žudimo. Nisam pobornica solarija, no ljeti se ipak ne skrivam u debelom hladu. Oduševljena sam Caudalie proizvodima za sunčanje i uvijek biram one u spreju te izbjegavam mineralne filtere jer mi se zaista ne da razmazivati deset minuta. Volim da je proizvod lagan i da se brzo upija. Naručila sam prvi put u životu Lancaster proizvode te se nadam da će opravdati moja očekivanja, a njihove setove možete pronaći na Notinu.


Lancaster Sun Sport Cooling Invisible Body Mist



Koje proizvode za sunčanje vi upotrebljavate?



Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)