četvrtak, 26. siječnja 2023.

Moje novogodišnje odluke o njezi kože

Priznajem - jedna sam od onih koji početkom svake godine pišu popis novogodišnjih odluka, a onda već do veljače dio jednostavno ispari jer često pretjeram.  Međutim, postoje neke odluke kojih se mogu pridržavati lakše jer mi je potrebna čelična snaga volje i odricanje, već samo malo više vremena i posvećenosti. Jedna je od njih način na koji ću se svakodnevno brinuti o svojoj koži više nego prije jer otkako sam napunila 27 godina, kao da imam alarm u glavi koji me podsjeća da 30. godina više nije tako daleko. U skladu s onom mantrom bolje spriječiti nego liječiti, otkrivam vam kakva je moja (n)ovogodišnja rutina.

njega kože


1. Čišćenje lica


Fazu skidanja šminke vlažnim maramicama napustila sam još u prvom razredu srednje škole i otad sam redovito upotrebljavala micelarnu otopinu. Međutim, od ove godine odlučila sam više vremena posvetiti čišćenju lica pa je tako micelarna voda prvi korak, a onda još upotrebljavam ili gel ili balzam kako bih očistila sve ostatke šminke koji se zavuku duboko u pore. Dugoročno očekujem čišću, sjajniju i zdraviju kožu!


2. Priprema kože


Nakon čišćenja kože posežem za tonikom za lice koji ju priprema za sljedeće korake. Na taj način krema za lice bolje se upija, a između ta dva koraka ubacujem još i serum za lice. Trenutačno obožavam Estee Lauder Advanced Night serum


Ovaj serum s razlogom je na tržištu već 30 godina – hidratizirajući proizvod koji duboko prodire u stanice kože i smanjuje znakove starenja kože uzrokovanih štetnim vanjskim utjecajem. S vremenom se formula mijenjala, ali i napredovala pa tako nova formula savršeno odgovara mojim proširenim porama i zato ga upotrebljavam i ujutro prije šminkanja. Dolazi u elegantnoj staklenoj smeđoj bočici s pipetom, a sviđaju mi se i pjeskareni detalji na njoj. Premda vjerujem da je dio vas već isprobao ovaj serum, osobito u večernjoj njezi lica, ja bih vam dala još jedan savjet koji meni pomaže. Ako vam koža izgleda umorno i sivo, a već ste našminkani, istisnite malo tekućeg pudera i dodajte mu dvije kapi ovog seruma te nanesite na lice. Popravit ćete šminku, a kožu nahraniti – efekt će vas oduševiti. 

Estee Lauder serum


3. Yoga za lice


U posljednje vrijeme na TikToku postali su popularni videi gdje žene transformiraju svoju kožu vježbanjem mišića lica i određenim potezima kao da ju masiraju. Tako sam i ja odlučila ove godine poraditi na mišićima svoga lica i nadam se da će rezultati s vremenom biti vidljivi!


yoga za lice


Koje su vaše novogodišnje skincare odluke?




Foto: Mirna Matković/Canva

Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)