ponedjeljak, 31. listopada 2022.

Svijeće u trendu - ove svijeće volim ove jeseni

Obožavam ukrasne svijeće i mogla bih se nazvati kolekcionarkom. Većinom kupujem provjerene brendove kao što su Yankee Candle, Jo Malone, Woodwick i Diptyque, ali ovog sam se puta odvažila na jedan meni potpuno nepoznat brend - KOBO. U nastavku vam otkrivam zašto mi se toliko svidio ovaj izbor i sve što mislim da biste trebali znati o KOBO svijećama.


KOBO mirisne svijeće


KOBO Moon Wisteria


Ova svijeća ima cvjetni, svježi miris, a nju kao i sve ostale KOBO svijeće karakterizira:

  • pamučni fitilj
  • 100 % sojin vosak
  • fitilj bez olova
  • ne sadrži GMO
  • netoksični sastojci
  • bez parafina

Svijeća dolazi u predivnoj valjkastoj kutiji, a uz nju dobijete i dugačke šibice. Takva ambalaža odaje dojam luksuza i vjerujem da su i predivan poklon.

KOBO Moon Wisteria



KOBO Green Pearl Jasmine

Ova svijeća ima zelene note i daje svježinu svakom prostoru. Također dolazi u predivnom dizajnerskom pakiranju - sama staklenka istog je dizajna, ali je kutija drugačija i to mi se baš sviđa. Dugo nisam imala svijeće koje su me toliko oduševile zbog cijelog tog dizajnerskog iskustva.



KOBO svijeća


Kod ovih svijeća važno je naglasiti skraćivanje fitilja kako ne bi došlo do izgaranja i crnih točkica u samom vosku. Imaju poklopac, a to također volim.


Imate moju iskrenu preporuku za ove svijeće i ja se svakako veselim novim primjercima!



Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)