srijeda, 30. rujna 2020.

Njega stopala u kućnoj radinosti

 Većina žena zaista drži do toga da ima uredne i lijepe nokte na rukama i redovito posjećuju salone ili samostalno ih lakira. Međutim, kada su u pitanju stopala, najčešće razmišljamo o njima samo kada dođe ljetna sezona i otvorena obuća. Uredna stopala i nokti na nogama pokazatelj su naše urednosti i brige o sebi jer to je nešto što ne vide svi, ali ipak mi znamo kako izgleda. Baš zato u ovom članku predstavit ću vam nekoliko korisnih proizvoda koji će vam pomoći. Njega stopala nešto je što ne bismo trebali zanemariti.


njega stopala

Kada su u pitanju nokti na nogama, godinama sam ih sama lakirala, no ovog ljeta odlučila sam posjetiti kozmetički salon i staviti trajni lak. To mi se pokazalo odličnim i isplativim jer sam ga imala mjesec i pol dana, a bila sam bez brige po tom pitanju. Međutim, samu kožu stopala potrebno je održavati jer je sklona pucanju, a u tom su mi pomogli Ziaja krema za stopala, Neutrogena CICA-Repair maska za stopala i Kocostar Foot Moisture Pack. Sve ove proizvode naručila sam na Notinu.


Ziaja foot cream

Prije nisam mislila da kreme za stopala imaju smisla i upotrebljavala sam kremu za tijelo, međutim, ova Ziaja Foot Care krema za stopala pokazala mi je u čemu je razlika. Ona je znatno masnija i hidratantnija od obične kreme za tijelo. Možete ju upotrebljavati jednom do dva puta dnevno tako da se nanese na suha i čista stopala. Cijena joj je 20,30 kn za 50 ml i to je zaista vrlo povoljno! Odlična je za održavanje kože stopala tijekom svih godišnjih doba. 

maske za stopala

Maske za stopala za mene su apsolutno otkriće i preporučila bih svima da bar isprobate jednom! Naime, prvo je stvar u SPA osjećaju koji donose. Legnete, pustite svoju omiljenu seriju, skuhate si kavu, a na noge stavite masku! Prava definicija opuštanja. Riječ je o čarapama koje su natopljene kremom i koje držite 10 minuta (Neutrogena) ili 20 (Kocostar). Opustit će umorna stopala i neopisivo će ih nahraniti. Ja sam se zaista šokirala koliko stopala mogu biti meka nakon uporabe ovih maski! Planiram uvesti masku za stopala bar jednom mjesečno u svoju rutinu. Neutrogeninu masku platit ćete 27 kn, a Kocostar maska košta 69,30 kn i riječ je o korejskom proizvodu za sve ljubiteljice njihovih proizvoda.


Pedikura kod kuće može biti zabavna i opuštajuća, a na Notinu imate brojne proizvode osim ovih kao što su električne rašpice za stopala, pilinzi, ulja... Sve ovisno o vašim potrebama. Naravno, što ranije krenete s njegom stopala, to će vam biti lakše održavati ih dok su još u dobrom stanju. 


Čime vi njegujete stopala?





Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)