četvrtak, 7. svibnja 2020.

Poklon ideje za Majčin dan

Ove nedjelje slavimo Majčin dan, stoga sam odlučila izdvojiti koji bi to pokloni za mamu mogli biti posebno lijepi, bar kada je u pitanju kozmetika i sve ono što zanima ljepši spol. To ne znači da ne možete svoju majku iznenaditi na neki drugi način i da pokloni moraju biti isključivo materijalni, no žene smo i uvijek volimo kada nas netko razveseli nekim kvalitetnim komadom kozmetike ili parfemom. 

majcin-dan


Ako vam financijska situacija to omogućuje, pronašla sam izvrstan poklon set Lancome La Vie Est Belle En Rose u kojem u predivnoj kutiji dobijete toaletnu vodu od 100 ml, sjenilo za oči u olovci i kozmetičku torbicu. Isprobala sam već taj parfem i mogu vam reći da je zaista pravi proljetni, a svidjet će vam se ako volite miris ruže.

Lancome La Vie En Rose set


Ako vam se nije svidio taj set, onda sam sigurna da će vam se svidjeti Lancome Monsieur Big set koji sam i ja naručila i jedva čekam da mi stigne. Ovaj je set zaista isplativ jer košta oko 187 kn, a inače je sama maskara u istoj militraži 190 kn. Maskara ima brojne pozitivne recenzije i zaista mislim da je ovo jedan od najboljih setova koji možete kupiti u tom cjenovnom rangu.

Lancome Monsieur Big set


Makeup Revolution Soph X Party Soph set izgleda zaista predivno, a u njemu dobijete paletu i tri kista. Mene osvaja sve što je rose gold i mislim da bi se ovakav set svidio svakoj ženi.

Makeup Revolution Soph X Party Soph

Ako vaša majka voli ruževe za usne i ima visoke kriterije, predlažem vam da pogledate YSL ruževe za usne. Odlikuju se iznimno elegantnim pakiranjem i visokom kvalitetom. Za oko mi je zapeo ruž iz linije Pur Couture.

yves saint laurent pur couture ruz

Nuxe Huile Prodigieuse Florale multifunkcionalno suho ulje za tijelo, kosu i lice svojom nježno ružičastom bojom izaziva proljeće. Ono je predivan poklon uz neki cvijet i zaista vjerujem da biste njime oduševili svoju majku.

Nuxe Huile Prodigieuse Florale

Ovo su samo neke ideje, no imamo sreće što pokloni za žene zaista obuhvaćaju jednu veliku kategoriju jer većina nas uživa u različitim sitnicama.

Na kraju dana najvažnije je da ste podrška ženi zbog koje ste danas ovdje i da se sjetite koliko je važna u vašem životu. Pokloni su samo detalj kojim joj možete dodatno izmamiti osmijeh na lice.



Foto: Pexels/Notino

Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)