ponedjeljak, 13. travnja 2020.

Home Spa - Ruke

Higijena je osobito važna u ovom periodu, ali nikad u životu ruke mi nisu bile suhe kao ovih nekoliko tjedana kada zbog pandemije koronavirusa neprestano perem ruke i upotrebljavam dezinfekcijska sredstva koja jako isušuju i čine kožu suhom i hrapavom. Na svu sreću, opremila sam se nekim izvrsnim proizvodima te ću vam pokazati kako njegovati ruke kod kuće kao da ste zaista bili na nekom spa tretmanu.

Neutrogena CICA repair maska za ruke


Na fotografiji iznad možete vidjeti najveće otkriće ovog mjeseca - maska za ruke! Riječ je o Neutrogena CICA Repair jednokratnoj hidratantnoj maski čije jedno korištenje ima vrijednost sedmodnevnog nanošenja kreme za ruke.

neutrogena maska za ruke

Ovo je prvi put da sam upotrebljavala masku za ruke i moram priznati da sam ju naručila prvenstveno iz znatiželje. Zaista me zanimalo što je u tome tako posebno i može li zaista jedna maska učiniti toliku razliku. Držala sam ju dulje nego što piše, predviđeno je deset minuta, a ja sam ju držala oko 20 i zaista sam oduševljena rezultatima. Ruke su mi bile neopisivo meke i satima kasnije, a osjećaj je izvanredan. Savjetujem vam da skinete lak prije nanošenja kako biste nahranili i nokte. 
Neupitno kupujem zalihe i mislim da se isplati ovu masku upotrebljavati bar dva puta mjesečno jer 30 kuna nije mnogo za nešto što čini razliku. A ima i nešto u osjećaju koji izaziva...


Drugi je proizvod također Neutrogena, a riječ je o Hydro Boost kremi za ruke s hijaluronskom kiselinom. Ako vam treba dobra krema za ruke, onda je to ova! Riječ je o novoj liniji, a ovo je zapravo nešto između gela i kreme te se brzo upija i brzo djeluje. Ima ugodan miris, privlačnu ambalažu i umjereno hladi ruke te vam baš osigurava taj neki posebni spa trenutak.

neutrogena hydro boost krema za ruke


Preporučujem vam da kremu za ruke nanosite što češće, osobito nakon pranja ruku te prije spavanja nanesite obilniji sloj. Ako često upotrebljavate alkoholna dezinfekcijska sredstva, onda morate osobito brinuti o koži ako ne želite ranice i ispucanu kožu do te mjere da vas neprestano peče. U takvim situacijama prvo morate zaliječiti kožu ovisno o stanju proizvodima koji su baš tome namijenjeni. Ovi proizvodi osigurat će vam glatke i meke ruke i visoku razinu hidratacije. 



Što vi upotrebljavate za ruke? Imate li neku preporuku?




*PR proizvodi

Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)