petak, 22. studenoga 2019.

Versace Crystal Noir toaletna voda

Dugo sam slušala o hvaljenim Versace parfemima, ali uvijek bih se odlučila za neki drugi kad bi došao trenutak za konačan odabir. Međutim, kad mi je ponestalo ideja koji bih parfem sljedeći mogla isprobati, izbor je pao na Versace Crystal Noir toaletnu vodu.



Versace-Crystal-Noir-edt-Notinohr



Odabrala sam toaletnu vodu jer sam pročitala recenzije da je parfemska voda mnogima preintezivna, a zaista nisam željela miris koji će možda smetati mojoj okolini ili će taksist morati otvarati prozor kad mu sjednem u auto (što se, nažalost, znalo dogoditi). 
Moja je bočica od 50 ml i redovna joj je cijena na Notinu 323,30 kn, a Black Friday bit će idealna prilika da nabavite željeni parfem na popustu. Black Friday na Notinu trajat će od 25. 11. do 1. 12., tako da ćete imati dovoljno vremena za odabir svojih favorita.

Versace Crystal Noir dolazi u predivnoj i iznimno elegantnoj ambalaži s velikim, masivnim poklopcem. Zlatna slova na tamnoj bočici daju mu dozu luksuza i profinjenosti te je to doista jedan od onih parfema koje ćete sa zadovoljstvom staviti u prvi red na polici.

versace-crystal-noir-notino

Što se tiče samog mirisa, on je topao i jesenski, umjereno je puderast, a mislim da je pravi večernji parfem. Najviše me iznenadilo što sam nakon nekih pola sata osjetila kokos, ali ne onaj ljetni, već zaista kao kokos umotan u najfinije čokoladne praline.

Mirisne note
Glava: crna smokva, ljubičica, crni ribiz
Srce: tuberoza, frangipani, jasmin
Baza vanilija, kašmeran, sandalovina, heliotrop

Ovaj parfem treba znati nositi i iako je toaletna voda (edt), on je stvarno jak i ne trebate deset puta našpricati se da bi se osjetio. Može se pohvaliti i odličnom postojanošću. U svojoj kolekciji imam već podosta parfema, ali kada biste me pitali na koji me ovaj najviše podsjeća, rekla bih možda Black Opium, ali tek nakon nekoliko sati kada postane blaži. U svakom slučaju, cijena mu je zaista dobra i vjerujem da je to parfem koji bi se svidio ljubiteljicama orijetnalnih mirisa.

Sviđa li vam se ovaj Versace parfem? Jeste li ga već probali?





*PR proizvod

3 komentara :

  1. Miris zvuči odlično, ide na wishlistu za Black Friday :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan parfem! Probala sam ga jednom prilikom i ostao mi je u sjećanju kao najdugotrajniji parfem na mojoj koži ikada. Veže mi uspomene na jednu dragu ženu koja ga je tako savršeno sa stavom nosila, da se ja sama nikad nisam odlučila na kupovinu istoga. Možda za koju godinu budem, tko zna! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)