četvrtak, 28. studenoga 2019.

Sensapharm ProSkin hidratantni losion za tijelo

Bit ću vam iskrena, ja sam jedna od onih osoba koja postane lijena mazati tijelo kremama čim prođe ljeto. Ljeti na sebe stavljam deset slojeva svega i svačega, a onda čim zahladi, samo čekam navući toplu pidžamu. Međutim, poslije tuširanja ipak se trudim kvalitetno nahraniti svoju kožu i u posljednje vrijeme upotrebljavam jedan hrvatski proizvod - Sensapharm ProSkin hidratantni losion za tijelo s probioticima.



Ovaj losion sadrži probiotičke kulture Bifidobacterium i Lactococcus koje opskrbljuju stanice kože esencijalnim proteinima i enzimima koji pozitivno utječu na kvalitetu kože te poboljšavaju zaštitnu barijeru kože. Vitamin B3 (niacinamid) potiče sintezu ceramida, a vitamin F pomaže da rane brže zacijele i koža se regenerira. U sastavu možete pronaći još vitamin E, shea maslac, ulje amaranta i ulje boražine. Ovaj losion ne sadrži parabene, lanolin, alkohol, sulfate, mirise i bojila te parafin.


Miris je zaista blag, neutralan i rekla bih univerzalan, tako da ovaj proizvod mogu upotrebljavati i muškarci i žene. Ima 300 ml, a cijena mu je 135 kn. 

Jako mi se svidjela praktična i kvalitetna ambalaža - obožavam proizvode za tijelo s pumpicom do te mjere da rijetko posežem za svim onima koji nemaju pumpicu, već mi samo stoje na polici. Pumpica je kvalitetne izrade s metalnim navojem na vrhu.

Losion je lagane, kremaste teksture i brzo se upija, a koža ostaje nahranjena i glatka. Volim ga upotrebljavati nakon depilacije jer mi zaista umiri  kožu i ne izaziva neugodno peckanje kao neki losioni.


Sensapharm proizvode možete pronaći na njihovoj službenoj stranici sensapharm.hr i u ljekarnama.

Volim podržavati hrvatske proizvođače i zato na mojoj Facebook stranici možete osvojiti čak dva ovakva losiona!


Jeste li probali Sensapharm porizvode?




*PR proizvod

2 komentara :

  1. Nisam jos isprobala, no zvuci obecavajuce ♥️
    Fb Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati da sam i ja malo lijena po tom pitanju mazanja tijela zimi, ali se trudim. Odličan losion za tijelo bio mi je od LRP Lipikar, obožavam Elizabeth Arden Green tea kremu za tijelo. Želja mi je isprobati Cosmele Special body milk, a ti si me baš zainteresiralo sa Sensapharmom.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)