srijeda, 8. svibnja 2019.

Skandinavska Sense dijeta + darivanje

Ljeto kuca na vrata. Kratke haljine, suknje, majice do pupka (da ne kažem crop top), kupaći kostimi... Jeste li spremni ili planirate na plažu u kaputu? 
Ako ste tek sad odlučili posvetiti se svojoj prehrani i izgubiti koji kilogram prije ljeta, predstavit ću vam jednu knjigu koja se bavi Sense dijetom, a na kraju posta jedan primjerak knjige možete i vi osvojiti zahvaljujući Egmont izdavačkoj kući!




Autorica Suzy Wengel opisala je u knjizi svoj put te kako je ona izgubila 40 kilograma. U knjizi možete pronaći njezina iskustva, iskustva drugih ljudi, recepte za žene i recepte za muškarce te same upute za provođenje dijete.




Cijela ideja ove dijete zapravo je da u danu trebate imati tri obroka te ćete namirnice mjeriti šakama. Možete imati jednu ili dvije šake povrća, jednu šaku bjelančevina, jednu šaku škroba i/ili voća te 1- 3 žlice masnoće po obroku. Trebate jesti samo kad ste gladni i niste ograničeni namirnicama, premda postoje one koje se preporučuju.




Kao što možete vidjeti, knjiga obiluje fotografijama i zaista je izvanredno uređena. Što se tiče djelovanja same dijete, to ćete morati sami isprobati i zato se uključite u darivanje!

Egmont poklanja jednoj čitateljici primjerak knjige. Pravila:

1. Napisati zašto želite ovu knjigu ispod ovog članka i ime pod kojim me pratite na društvenim mrežama.

Darivanje traje do 13. 5., a dobitnik će biti ovdje objavljen.

DOBITNICA: Monika Kalinić


Sretno svima!


*PR primjerak

Broj komentara: 14 :

  1. Monika Kalinić
    Probala sam razne dijete, no nažalost ništa nije vodilo ka uspjehu 😢nadam se da ćemi ova knjiga pomoći u tome. KOliko vidim sve je lijepo objašnjeno i ima recepte i što je najbitnije mislim da u ovoj dijeti nema gladovanja 😊😊

    OdgovoriIzbriši
  2. Marta Zmijarevic
    Iduce godine mi je vjencanje. Potrebno je svo oruzanje za smrsaviti. Ova dijeta zvuci obecavajuce jer ako nema gladovanja necu odustati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Petra Makarun
    Uskoro će doći najljepši dan u mom životu i želim da sve bude savršeno te bi mi ovo punoo pomoglo. Najbitnije je steći zdrave navike čime ova knjiga je idealna za uvođenje navika i bez gladovanja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Voljela bih ovu knjigu pokloniti najboljoj prijateljici koja se godinama muci s kilogramima i gladovanjem.
    fb: Marina Mlinek

    OdgovoriIzbriši
  5. Voljela bih skinuti kilograme nakupljene u trudnoci, nisam dobila toliko puno (15-ak) ali nisam navikla biti toliko teska jer sam oduvijek bila fit mrsavica u formi, a sada sam morala prelezati skoro cijelu trudnocu, zbog kg i lezanja nastradala su mi leda i iako pocinjem sa laganim vjezbama trebam pomoc oko pravilne prehrane bez puno filozofije, a ova knjiga mi se cini pun pogodak za to, voljela bih uskoro nositi svoju tockicu bez da se raspadam od bolova �� mail: malenna21@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super darivanje. Vrijedilo bi pročitati i naravno isprobati!Možda mi se posreći :-)
    FB Antonija Zupčić

    OdgovoriIzbriši
  7. Trebala bi "nekoliko" kilica skinuti prije ljeta i ova ideja mi se čini jako zanimljiva i dosta lagana za pratiti pa bi baš htijela imati tu knjigu i vidjeti da li zaista djeluje. Nisam inače nikad sljedila neke djete i veselim se probati :)
    FB Vedrana Klarić
    Instagram: ilayen

    OdgovoriIzbriši
  8. Super darivanje! Voljela bih osvojiti ovu knjigu jer se dugi niz godina mucim s kilogramima i cula sam sve najbolje o ovoj knjizi pa bih voljela isprobati. Takoder, sigurna sam da ce mi nakon ove trudnoce, trece po redu, svaka pomoc dobro doci ��.
    Katarina Šalić

    OdgovoriIzbriši
  9. Voljela bih dobiti knjigu jer sam vec krenula u borbu sa viskom kilograma pa bi mi to samo bila dodatna motivacija i poticaj jer mi je vec tesko smisljati zdrave obroke koji su prihvatljivi za studentski budzet
    Mail: sanjaa.sakac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Buduči da se već nekoliko godina beuspješno borim s kilicima koje kao da su se zabetonirale, a ovu dijetu još nisam probala, smatram da sam pravi testni uzorak za primijeniti ovu knjigu. Usput moram primjetiti da knjigu mnogi hvale.
    FB Ljiljana Stanić

    OdgovoriIzbriši
  11. Iako nemam višak kilograma, moj režim ishrane nije baš za pohvalu. Naime,jelovnik mi je suviše jednoličan i rekla bih neizbalansiran u odnosu proteini-masti-ugljikohidrati, što naravno rezultira nedovoljnim unosom potrebnih nutrijenata (tzv."prazne kalorije"). Sukladno tome, zna se takav stil života odraziti na brzo umaranje, nedovoljnu količinu energije i iscrpljenost, što jasno narušava kvalitetu života koji mi je ionako već jako dugo vrlo stresan. Jako bih voljela osvojiti ovu knjigu, čiji bih sadržaj vrlo disciplinirano slijedila,time usvojila zdrave i provjerene načine svakodnevne kvalitetne ishrane te si na taj način postavila čvrst temelj zdravog života. Zaista osjećam da mi je to vrlo potrebno,a stručan savjet iz knjige spremna sam prakticirati kao stil života. �� ❤️
    Na Facebooku pratim pod imenom Han Hannah, a na Instagramu pod hana090581.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zato što želim održati svoju liniju poslije mukotrpnog skiganja 16 kg!
    Facebook: Barbara Baus
    Instagram: barb_baus

    OdgovoriIzbriši
  13. Nakon trudnoce mi je ostalo kila koje bi voljela skinuti na zdrav način.S knjigom bi objavila rat kilama i vratila samopouzdanje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)