nedjelja, 18. studenoga 2018.

Vrijeme je za sjajila!

Nakon svakog razdoblja u životu uvijek slijedi neka promjena. U ovom kozmetičkom svijetu riječ je, dakako, o mat fazi koja je vladala nekoliko godina i, premda još uvijek nije završila, polako se sjajila i sjajni proizvodi za usne vraćaju na scenu. Budući da sam i ja odlučila odaljiti se s vremena na vrijeme od mat ruževa i da sam isprobala neke sjajne proizvode za usne, predstavit ću vam nekoliko preporuka u slučaju da lutate i ne znate što biste kupili.

1. NYX Slip Tease Lip Lacquer (Rosy Outlook) - ovaj sam proizvod kupila nakon što ga je Tati nahvalila i nisam požalila. Ovo je zapravo tekući ruž za usne, ali sjajni jer ima završetak doista poput laka. Iznimno je pigmentiran, ali rekla bih da mu je najveći plus što traje na usnama i do sedam, osam sati, samo što se skine taj prvi najsjajniji sloj ako nešto jedete. Cijena mu je oko 60 kn i definitivno želim još koju nijansu!



2. DOSE OF COLORS sjajilo (On Repeat) - ovo sam sjajilo već spominjala u videu ovdje kad sam pričala o skupim  proizvodima i zapravo sam bila u dvojbama isplati li se ovo sjajilo ili ne. Naime, cijena mu je prilično visoka, oko 120 kn, a postojanost mu nije baš jača strana. S druge strane, ovo je najugodnije sjajilo koje sam ja ikada stavila na usne, nimalo se ne lijepi i doista je divno na usnama. I pigmentacija je odlična, tako da daleko od toga da je ovo loše sjajilo, ali sami morate procijeniti što vam je prioritet. Ako vam nije problem popravljati ga svaka dva sata, onda ga kupite. Moje je s Beauty Baya.



3. trend IT UP Nude Lip Lace (010 i 020) - ova sam sjajila kupila u dm-u i rekla bih da su vrlo dobra za svoju cijenu koja iznosi između 15 i 20 kn. Pigmentacijom sam vrlo zadovoljna, ali ona jesu ljepljiva kao i većina sjajila, a postojanost je slična prethodnom sjajilu. Međutim, ako uzmete u obzir nisku cijenu, onda teško da ćete naći bolja  za taj iznos.




Swatchevi:
NYX, DOSE, trend 010 i 020 - jedan sloj



Koje se sjajilo vama najviše sviđa? Imate li vi neke favorite?


Broj komentara: 7 :

  1. Prije sam koristila sjajila ali sada vecinom samo ruzeve.
    No, probala sam Essence mat mat mat sjajila. Je sjajilo al nije 😅 ali oke je bilo za tu cijenu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam godinama samo ruževe kupile, ali evo sad opet prelazim i na sjajila. :)

      Izbriši
  2. Moram probati nyx sjajilo, mat ruzeve ne volim jer imam male usnice sklone isusivanju pa ne izgleda lijepo :-/ Preporuke za Catrice sjajilo, ne lijepi se i kosta20-tak kn.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Nisam probala ništa osim ovoga, ali inače imaju dobre proizvode za usne pa vjerujem :)

      Izbriši
  4. Ja jako volim sjajila ali tesko je naci neko koje dulje traje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)